LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Cashflow online: werking niet goed en support erg slecht

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Loekarin

Cashflow online: werking niet goed en support erg slecht

Ongelezen bericht door Loekarin »

Voor het bijhouden van mijn huishoudfinancien besloot ik gebruik te maken van het online softwareprogramma Cashflow online

Deze software wordt aanbevolen vanuit het NIBUD en grote Nederlandse banken voor het bijhouden van je inkomsten en uitgaven.
Nadat ik me had aangemeld, bleek echter al snel dat de software (die draait in de cloud) niet werkte bij mij. Ik werk met Google Chrome als webbrowser. Meteen na het inloggen liep ik al vast, ik kon niks selecteren met mijn muis.

Als nieuwe gebruiker ben ik begonnen bij de eerste stappen:

-Instellingen aanpassen aan mijn situatie. Concreet:
Menu Instellingen - Tab Rubrieken --> status aanpassen van Actief/ Inactief (vinkje aan zetten, of juist uit zetten)

Dit (vinkje aan/uit zetten) lukt al niet.

Als nieuwe gebruiker is het volgende wat je doet, je transacties importeren.
Menu Transacties --> klik op Importeren transacties --> selecteer je bank

Dan selecteer ik ABN AMRO (tenminste, dat probeer ik). Dat lukt niet.
Ik kan dus niks selecteren of aanvinken (ook een vorm van selecteren).
Verder ben ik niet gekomen, want deze allereerste stappen lopen dus al vast.

-
Toen heb ik contact opgenomen met de support afdeling van Cashflow Online en dit probleem gemeld.
Samenvattend: slechte hulp, gebrek aan kennis, nergens moeite voor willen doen, probleem bij de gebruiker leggen, ook als duidelijk is dat het niet aan de gebruiker ligt.

Ze deden vrijwel geen (werkelijke) moeite om me met mijn probleem te helpen. Verder dan 'dan moet je maar een andere browser proberen' kwam het niet. Dat viel me erg tegen van een bedrijf dat zegt voor kwaliteit te gaan.