LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] cd van k3
Re: cd van k3
Diezelfde cd kocht ik bij de Blokker. Mijn kinderen zijn dol op K3. Direct in de auto wilde ik hem afspelen. Maar dat ging niet. Ik hoorde alleen een piep. Eerst ben ik nog terug gegaan naar de winkel. Daar kreeg ik een nieuwe cd mee. Thuisgekomen zag ik op de binnenzijde de tekst over de bescherming tegen kopieren. Maar betekent dat dan ook dat je in de auto niet meer naar cd (van K3) mag luisteren?
Re: cd van k3
Waarscheinlijk willen ze voorkomen dat er meer plubliek kan mee luisteren van de cd. Als je hem namelijk hard aanzet kan de buitenwereld meegenieten en dat mag niet volgens de Copyright. Dus zou je extra rechten moeten gaan betalen voor die mensen die mogelijk mee kunnen luisteren.
;)
Nee, het is gewoon belachelijk. Ik heb een JVC autoradio met CD speler natuurlijk maar daar speelt K3 gewoon wel op af. Nou heb ik het over een model van 3 jaar oud. De combinatie van nieuwe technologie in de DVD en CD-spelers en de beveiliging op de CD zijn de boosdoener. K3 wil niet in mijn Sony DVD speler afspelen. Toen ben ik gaan testen met wat apperaten van mij zelf en kennisen.
JVC auto Radio (3 jaar oud) - Wel
Sony DVD Speler (1 jaar oud) - Niet
Philips CD speler (4 jaar oud) - Wel
Dennon CD Speler (half jaar oud) - Wel maar met moeite track 1 wou hij niet goed pakken.
Sony Autoradio (net nieuw) - Echt niet
Audio Sonic (CD-man) - Wel
Philips MP3 CD speler - Wel
Dit zijn mijn testjes, het verschilt echt verschrikkelijk. Het is gewoon niet te doen dus. Als consument weet je gewoonweg niet waar je aan toe bent.
Hoe moeten ze dan aan meer geld komen die platen maatschappijen? Wat dacht je van wat minder miljoenen uitgeven aan "ster" artiesten die niks meer ervan bakken.
Ze verdienen gewoon teveel die gasten. Kijk maar naar Ronan Keating hoeveel miljoenen heeft die gast wel niet gehad voor dat contractje, trouwens daar blijkt maar weer eens uit dat ze genoeg geld hebben die maatschappijen.
;)
Nee, het is gewoon belachelijk. Ik heb een JVC autoradio met CD speler natuurlijk maar daar speelt K3 gewoon wel op af. Nou heb ik het over een model van 3 jaar oud. De combinatie van nieuwe technologie in de DVD en CD-spelers en de beveiliging op de CD zijn de boosdoener. K3 wil niet in mijn Sony DVD speler afspelen. Toen ben ik gaan testen met wat apperaten van mij zelf en kennisen.
JVC auto Radio (3 jaar oud) - Wel
Sony DVD Speler (1 jaar oud) - Niet
Philips CD speler (4 jaar oud) - Wel
Dennon CD Speler (half jaar oud) - Wel maar met moeite track 1 wou hij niet goed pakken.
Sony Autoradio (net nieuw) - Echt niet
Audio Sonic (CD-man) - Wel
Philips MP3 CD speler - Wel
Dit zijn mijn testjes, het verschilt echt verschrikkelijk. Het is gewoon niet te doen dus. Als consument weet je gewoonweg niet waar je aan toe bent.
Hoe moeten ze dan aan meer geld komen die platen maatschappijen? Wat dacht je van wat minder miljoenen uitgeven aan "ster" artiesten die niks meer ervan bakken.
Ze verdienen gewoon teveel die gasten. Kijk maar naar Ronan Keating hoeveel miljoenen heeft die gast wel niet gehad voor dat contractje, trouwens daar blijkt maar weer eens uit dat ze genoeg geld hebben die maatschappijen.