LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Complaint about Hollywood White

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Karin van den Bosch

Complaint about Hollywood White

Ongelezen bericht door Karin van den Bosch »

I have a complaint about Hollywood White. Recently I received a promotion from Groupon for a 'teeth-whitening at home kit' from Hollywood White (UK based). Since it would be nice if my teeth could be a little whiter, I ordered the kit on the 30st of January 2010. I ordered it from the Hollywood-white website, with 'EU/Worldwide priority Dispatch'. The rules on the Hollywood white site explained me that this meant I would have the kit delivered within 9 working days, eg no later than February 10th.
Currently we are February 21st, and I still have not received my order, nor a notification from Hollywood white that my order would be late. So, last week, I tried to call them. Well, that sounds easier than it is. It took me a full day on google to find a telephone number and/or an e-mail address. In the meantime they have a new website that does give you the possibilty to enter a contact form, and find an e-mail address. So, I filled out the contact sheet, telling them I want a reply or at least some news about my delivery that same day. But of course; No reply from their side. :oops:
Also, after a long search I found a telephone number, but, instead of being able to get somebody on the phone, you get an answering machine, telling you that for late deliveries you have to send an e-mail to an e-mail address. Even after listening to this message 5 times I still could not hear what the e-mail address was, so unclearly pronounciated!! For all other questions you have to leave a message, and they tell you they will get back to you. Which they won't...
After not having been contacted, I send them an e-mail to an e-mail address I found, telling them again I want a reply or a notification what has happened to my order. Still, nothing. Complete radio-silence from Hollywood white. So; please people; Don't order anything from them! They are totally unreliable. Let this be a warning.. :evil:
Laatst gewijzigd door Karin van den Bosch op 22 feb 2011 10:42, 1 keer totaal gewijzigd.

sephora30

Re: Complaint about Hollywood White

Ongelezen bericht door sephora30 »

Nu graag in het Nederlands.

Karin van den Bosch

Ik heb een klacht over een "Hollywood White". Een tijdje geleden ontving ik een aanbieding van Groupon voor een thuis-tandbleekset van "Hollywood White" (gevestigd in de UK). Aangezien mijn tanden best wat witter mogen zijn heb ik deze set besteld op 30 januari 2010. Ik heb de bestelling geplaatst via de Hollywood-White website, en heb bij de bestelling gekozen voor "Wordlwide/EU Priority Dispatch". Op de site staat beschreven dat ik de set dan uiterlijk 9 dagen na bestelling in huis zou hebben. Dat betekent dat ik de set uiterlijk op 10 februari 2011 zou moeten ontvangen.
Inmiddels zijn we aangekomen op 22 februari, en ik heb mijn bestelling nog steeds niet ontvangen. Ook heb ik geen bericht ontvangen van Hollywood white dat mijn bestelling vertraagd zou zijn. Dus heb ik Hollywood White proberen te bellen. En dat klinkt makkelijker dan dat het is. Je kunt nergens een telefoonnummer van ze vinden, en ook een e-mail adres is bijna onmogelijk te vinden. In de tussentijd hebben ze een nieuwe website geopend, waar wel een contactformulier en een e-mail adres staat. Dat contactformulier heb ik ingevuld, en de volgende dag heb ik ook nog een mail verstuurd, maar nog steeds; radiostilte van Hollywood White.
Na een nog langere zoektocht heb ik op google een telefoonnummer gevonden. Hier krijg je echter niemand aan de lijn. Er wordt gezegd dat je voor late leveringen een e-mail moet sturen naar een onverstaanbaar e-mail adres (zelfs na 6 keer luisteren), en voor alle andere vragen moet je het antwoordapparaat inspreken, en dan zullen ze je terugbellen... Wat ze niet doen..
Nadat ik niet benaderd ben heb ik ze nogmaals een e-mail gestuurd dat ik een antwoord of reactie eis, en dat ik een vergoeding wil voor mijn 'priority' verzending. Nog steeds; geen reactie. Dus, mensen, bestel niet van Hollywood White! Ze zijn volledig onbetrouwbaar.

edwinknight

Ongelezen bericht door edwinknight »

Voor mijn nieuwsgierigheid, waarom eerst in Engels?

Heb je deze zending met een creditcard betaald? Dan via hun de terugboeking laten verzorgen. Creditcard aankopen zijn vaak verzekerd t/m xxx dagen.

Karin van den Bosch

Ik heb in de mail die ik naar Hollywood White heb gestuurd ook vermeld dat als ik niet binnen 48 uur een reactie kreeg dat ik een klacht zou plaatsen op dit forum. Ik wil vervolgens dat ze zelf de klacht ook kunnen lezen. Daarnaast weet ik dat als mensen nu googelen op "Hollywood white" en "complaint" of "telephone" dat mijn klacht bij de hits zal staan, en dat zo dus ook mensen in het buitenland gewaarschuwd worden. Vandaar in het Engels. Excuses dat ik het er niet ook in het Nederlands bij had gezet, ik ging er een beetje vanuit dat iedereen tegenwoordig wel Engels spreekt :D

En nee, de bestelling zelf en ook de betaling is via Groupon gegaan, via IDeal. Daar krijg je dan een vouchercode die je op de website van Hollywood White kunt inwisselen. Op die site reken je vervolgens alleen de verzendkosten met de creditcard af.

edwinknight

Ongelezen bericht door edwinknight »

Ok duidelijk.

Met ideal ben je toch ook verzekerd tegen de verkoper of vergis ik mij hierin? Dacht toch dat ideal dan de verkopende partij erop aanspreekt.

Groupon.nl

Ongelezen bericht door Groupon.nl »

Beste,

Het e-mail dat u kunt gebruiken is: [email protected]
Als u hierna nog geen contact weet te leggen, graag een mail sturen naar [email protected]

Met vriendelijke groet,

Groupon

evertkramer

Ongelezen bericht door evertkramer »

Ik heb van Groupon keurig mijn geld terug gehad, voor de inmiddels ook betaalde verzendkosten moest ik volgens Groupon Hollywood-white zelf contacten. Dit heb ik gedaan en inderdaad totaal geen reactie van dit verschrikkelijke bedrijf. Ik kan me ontzettend boos :twisted: maken hierom. Dit bedrag was alleen voor de verzendkosten en is middels mijn CC betaald, dit ben ik dus kwijt.

Is in zo'n geval Groupon misschien alsnog degene die de verzendkosten dan gaat terugbetalen aangezien zijn deze deal met Hollywood-white zijn aangegaan??

Evert

evertkramer

Ik heb van Groupon een alternatief e-mail adres en het telefoonnummer van Hollywood White telefoonnummer gekregen.
Ik ben benieuwd !!!
Dus voor hen die het aangaan.......mailen!!!!! of bellen!!!!!!!!!!!!!!

[email protected]

+44 2032862459

Evert

evertkramer

Nou het is niet gelukt............. :evil: :twisted: :evil: :twisted:
Totaal geen reactie.............

Evert

Gesloten