Geacht Forum.
Ik heb bij het NTI een schriftelijke HBO studie afgesloten op 14-02-04.
U raadt het al,naar aanleiding van Uw uitzending heb ik helemaal
geen zin meer in een studie bij het NTI.
Ik heb nog helemaal niets gehoord van het NTI en heb nog niets ontvangen.(bevestiging of studiemateriaal)
Heb ik nog kans om onder mijn overeenkomst uit te komen binnen een bepaald aantal dagen.
Hopelijk kunt U mij verblijden.
Hoogachtend A.van Schendel.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] contract studie overeenkomst NTI
-
A.van Schendel
-
Marieke1232
Re: contract studie overeenkomst NTI
Geachte heer, mevrouw van Schendel
In september 2002 heb ik mij aangemeld voor een HBO-opleiding (op een vrijdag) en op zondag was het NTI in het programma OOk dat nog (ook veel klachten), waarop ik ook mijn inschrijving alsnog wilde annuleren, maar helaas. Je bent een overeenkomst aangegaan en die kan niet zomaar ontbonden worden. Misschien voor de zekerheid navragen bij rechtswinkel ofzo?
Heel veel succes!!!
In september 2002 heb ik mij aangemeld voor een HBO-opleiding (op een vrijdag) en op zondag was het NTI in het programma OOk dat nog (ook veel klachten), waarop ik ook mijn inschrijving alsnog wilde annuleren, maar helaas. Je bent een overeenkomst aangegaan en die kan niet zomaar ontbonden worden. Misschien voor de zekerheid navragen bij rechtswinkel ofzo?
Heel veel succes!!!
-
Gast
Re: contract studie overeenkomst NTI
Binnen 8 dagen kun je zo'n overeenkomst ontbinden, vooral als ze al helemaal geen #### hebben uitgevoerd behalve een paar toetsaanslagen.
Waardeloze tent is het, 1 keer de fout gemaakt en nooit meer.
Waardeloze tent is het, 1 keer de fout gemaakt en nooit meer.