Hallo,zou iemand ons kunnen vertellen wat een F04 storing betekent op display van onze videorecorder.
de video doet helemaal niets meer en er zit nog een band in .
Het type is PANASONIC NV-HD 620.
Natuurlijk heb ik via email contact opgenomen met panasonic.
Maar zij zeiden alleen maar dat het een storing betreft en ik kan de video opsturen.
Maar dat kan onnodig veel kosten met zich meebrengen.
Graag uw hulp .
Vriendelijk bedankt.(opsturen kan altijd nog)
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] defecte video geeft storing F 04 aan.
-
Hulp
Re: defecte video geeft storing F 04 aan.
Dit betreft een mechanische storing die door een
techneut is te herstellen.
Er moet een onderdeel worden vervangen.
Opsturen dus.
techneut is te herstellen.
Er moet een onderdeel worden vervangen.
Opsturen dus.
-
nathalie
Re: defecte video geeft storing F 04 aan.
hallo daar ik heb ook een probleem met mijn video recorder een sony ,ik ben er mooi klaar mee ik heb hem april vorigjaar (2002)gekocht bij modern na 5 maanden kreeg ik problemen hij doet niks meer ,garantie had ik er op dus ik terug gebracht naar modern ,en hij werd op gestuurd naar de sony ,na een maand kon ik hem weer op halen ,(in de tussen tijd had ik een video recorder in bruik leen ,)maar wat blijkt hij doet het niet ,weer terug naar de winkel en ja hoor hij moest weer terug naar de sony,11-12-2002.nu vandaag 26-02-2003 nog steeds geen video modern al een paar keer gebeld in die maanden maar als hij binnen is bij hun dan geven ze mij wel een belletje nou vergeet het maar hoor ,en hoe zit dan met mijn garantie voor de maanden dat hij niet bij mijn thuis is geweest iemand een idee mail mij dan groetjes allemaal