| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Dekbed besteld....niet volgens afbeelding
-
Jovigirl
Dekbed besteld....niet volgens afbeelding
Ik had bij een beddenzaak een dekbedovertrek gezien, maar die man had de door mij gewenste maat niet meer. Daarop heb ik op internet gekeken en gezocht wie er dealer was van het merk dekbedovertrek. Ik kwam toen bij een zaak in ons dorp uit. Daar heb ik het dekbedovertrek besteld. Ik had mij ruim georienteerd op internet omdat er 2 verschillende waren. Eén met een donkerrode ondergrond met lichtrode vlakken met rozen en één met een licht ondergrond met donkere vlakken. De verkoopster heeft de fabriek gebeld en gevraagd of het dekbedovertrek met de donkerrode ondergrond en lichte rozen te leveren was. Dat was het geval. Nu komt het dekbedovertrek binnen en blijkt het het lichtrode te zijn. Daarop ben ik terug gegaan naar de zaak en nu zegt de fabriek dat er geen andere is en dat de afbeeldingen op internet kunnen afwijken. De detailist kan het dekbed niet terugdoen volgens hen en nu zou ik eventueel een tegoedbon kunnen krijgen. Het dekbed kost 90 euro, dus niet niks. Ik wil dus eigenlijk graag mijn geld terug of het juiste dekbed. De fabrikant biedt het dekbedovertrek ook bij otto.nl aan en daar staat het in de lichte ondergrond, dus diegene die ik niet wil hebben. Ik heb mij dus voldoende op de hoogte gesteld van hetgeen leverbaar zou moeten zijn. Wat zijn nu mijn rechten? Kan ik mijn geld terugeisen?

-
veronique
Re: Dekbed besteld....niet volgens afbeelding
Tuurlijk je kunt altijd een produkt retour doen en het geld terug krijgen. maaaaaaaaar kijk eerst op de kassa bon daar kan namenlijk ook staan dat er geen geld retour wordt gegeven, maar een tegoedbon
staat hier echter niets, dan moet hij je gewoon volgens de ruilnormen het bedrag uitkeren.