| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Deodorant kankerverwekkend?!
Deodorant kankerverwekkend?!
Ik hoorde laatst dat het middel Aliminium chlorohydrate in Deodorant kankerverwekkend zou zijn. Wie weet daar meer van? Vrouwen krijgen er borstkanker door wordt beweerd.
Re: Deodorant kankerverwekkend?!
Ik las dat ook ergens, volgens mij was het een HOAX die per mail verstuurd wordt. Je niet er al te druk over maken joh
Waar krijg je trouwens tegenwoordig geen kanker van...?
Waar krijg je trouwens tegenwoordig geen kanker van...?
Dat mailtje heb ik ook gekregen toen ik nog op de middelbare school zat... Ben inmiddels 23, dus al 6 jaar geleden.... HOAX!
-
Captain Pervert
Ja dat klopt. Dus gauw stoppen met deodorant, zweetlucht is sowieso lekker puur natuur! Schoenen uit, sandalen aan, dreads in je haar en ga een pandje kraken!
Vergeet ook niet:
- nooit meer melk drinken (krijg je kanker van)
- niet mobiel telefoneren (krijg je ook kanker van)
- geen vlees eten (salmonella, bse, h5n1, blauwtong, varkenspest, niet verdoofde biggen, aids, schurft)
Have a nice life
Vergeet ook niet:
- nooit meer melk drinken (krijg je kanker van)
- niet mobiel telefoneren (krijg je ook kanker van)
- geen vlees eten (salmonella, bse, h5n1, blauwtong, varkenspest, niet verdoofde biggen, aids, schurft)
Have a nice life
Hoewel er wel schadelijke stoffen in sommige merken zitten, dat betekende nog niet dat het schadelijk is, zolang je het niet binnen krijgt.
De kankerverwekkende stoffen, Hoax of broodje aap verhaal, maar als je toch kanker wilt, ga naar een festival met oude auto's die nog vele met asbesthoudende remmen rijden, dit mag nog!
Als het schadelijk zou zijn geweest was het voor 1990 wel verboden, en er waren zoveel onderzoeken, er is wel een lijst met wat er niet in mag wegens alergiesche reactie's, en daar zitten ook enkele schadelijke tussen, maar geloof niet alles en bij Kassa en hier bij Radar Deodorant intikken bij Zoeken en je vind veel meer onzin verhalen!
De kankerverwekkende stoffen, Hoax of broodje aap verhaal, maar als je toch kanker wilt, ga naar een festival met oude auto's die nog vele met asbesthoudende remmen rijden, dit mag nog!
Als het schadelijk zou zijn geweest was het voor 1990 wel verboden, en er waren zoveel onderzoeken, er is wel een lijst met wat er niet in mag wegens alergiesche reactie's, en daar zitten ook enkele schadelijke tussen, maar geloof niet alles en bij Kassa en hier bij Radar Deodorant intikken bij Zoeken en je vind veel meer onzin verhalen!