Graag jullie hulp bij onderstaande.
Vanaf 21/12/2017 wordt ik lastig gevallen door Digital Sourcing. Ze claimen producten geleverd te hebben. Ik heb echter nooit iets besteld, laat staan ontvangen. Nu heb ik al meerdere malen aangegeven dat ze moeten stoppen. Ook een brief opgesteld, ook per mail gestuurd, die ik teruggevonden heb via Tros Radar. Ze blijven echter maar sturen, per mail en per post. Deze ene dreigbrief na de andere. Ik heb hiervan melding gemaakt bij de politie. Wat kan ik echter nog meer doen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Digital Sourcing
Re: Digital Sourcing
U heeft niets besteld dus u hoeft niets te betalen (ongevraagde toezending)
ook niet als u wél iets zou hebben ontvangen.
Dreigbriegen / mails gewoon bij het oud papier of de prullenbak leggen en verder niet op in gaan.
ook niet als u wél iets zou hebben ontvangen.
Dreigbriegen / mails gewoon bij het oud papier of de prullenbak leggen en verder niet op in gaan.
Volgende probleem! In de tussentijd hebben ze alsnog een pakket laten bezorgen. Ze blijven claimen dat deze onder mijn naam is besteld. Ik krijg nu zelfs een brief van een Nederlandse incasso bureau. Wat nu? Graag jullie advies.
Zelfde advies, volkomen negeren.
-
stofzuigertje
Zit er besteldatum bij pakket en vraag of ze IP nummer willen controleren want U heeft niets besteld.
Bewaar alle post en doe verder niets.
Als zij niet kunnen bewijzen dat U ooit iets bestelde verliezen ze straks de beloofde rechtszaak.
Al Uw kosten dus ook de KM vergoeding is dan te claimen.
En vergeet de vrije dag niet die je vaak nodig hebt voor zitting rechtbank, dan leren ze het wel af niet te reageren.
Niet bellen maar mailen en bewaar dat als bewijs.
Bewaar alle post en doe verder niets.
Als zij niet kunnen bewijzen dat U ooit iets bestelde verliezen ze straks de beloofde rechtszaak.
Al Uw kosten dus ook de KM vergoeding is dan te claimen.
En vergeet de vrije dag niet die je vaak nodig hebt voor zitting rechtbank, dan leren ze het wel af niet te reageren.
Niet bellen maar mailen en bewaar dat als bewijs.