| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Digitale camera
-
Thomas Geerlings
Digitale camera
De digitale spycam 100 van Trust deed het na ongeveer 1 á 2 weken niet meer en deed het in een slecht belichte ruimte ook niet. NIET KOPEN DUS
-
Rob
Re: Digitale camera
Als U nou eerst eens op de site van Trust had gekeken dan had U gezien dat deze camera idd. geen foto neemt bij te weinig belichting.
Een fatsoenlijke camera koop je pas bij een bedrag van €299,-
Overigens, er bestaat ook nog zoiets als een handleiding.
Een fatsoenlijke camera koop je pas bij een bedrag van €299,-
Overigens, er bestaat ook nog zoiets als een handleiding.
-
Sander
Ik als verkoper van digitale camera's verspreek me "per ongeluk" altijd bij klanten die een Triest eeuh... sorry...Trust camera willen kopen... de meeste klanten weten dan wel voldoende :-)
-
peter
Net zoiets als Practika toen
Moet ik heb inpakken of maakt U hem hier stuk ???
Peter
Moet ik heb inpakken of maakt U hem hier stuk ???
Peter
-
Pien
Ik heb prima ervaringen met Trust. Het dwepen met "bekende" maar vooral dure merken vind ik minderwaardig. Je betaald voor een naam, net zoals bijv. Nike schoenen. Maar zelfs in Nike gympen krijg je uiteindelijk zweetvoeten en gaan ze stinken. Mensen met een mindere portomonee willen ook genieten van de digitale vooruitgang en Trust bied een uitgebreid arsortiment. Tuurlijk als je proffesioneel wil fotograferen geef je veel geld uit. Maar afentoe een gezellig familie kiekje kan prima met een Trust. En dan komen natuurlijk weer de babels van als je even iets meer geld uitgeeft blablabla heb je beter dit en mooier zo. Maar is als "gewone huismuts" zie dat verschil niet. Trust is Okay!