Hallo beste Forummers,
Graag wil ik mijn verhaaltjes kwijt over het nieuwe 'Digitenne'!
Wat een FANTASTISCH pakket zeg !
Ik en mijn vriend, zijn al een aantal weken gebruikers van dit pakket,
en we hebben niets anders dan positief bericht hierover!
Geen ruis, geen strepen, geen storing (helaas eventjes als het onweert hebben wij ondervonden!) Gelukkig kwam er daarna weer beeld!
Ook de Helpdesk is super, je krijgt snel antwoord, en je wordt perfect geholpen! Ons zie je hier voorlopig niet weggaan! AANRADER![/b]
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Digitenne
-
Gast
Re: Digitenne
En als je TV op je slaapkamer wilt nemen en er achter komt dat je 3 euro extra moet betalen per maand.....
-
Gast
Het is goedkoper en beter beeld.
Maar wel waardeloos dat je voor elke televisieaansluiting meer moet betalen .
Mischien komt er nog wel een manier dat het wel lukt om meerdere TV`s op één aansluiting te zetten..
Maar wel waardeloos dat je voor elke televisieaansluiting meer moet betalen .
Mischien komt er nog wel een manier dat het wel lukt om meerdere TV`s op één aansluiting te zetten..
-
Inter
Op meerdere Tv`s zonder extra kosten kijken is wel mogelijk echter geen verschillende zenders .Er moet dan wel een extra kabel worden getrokken en eventueel een versterker worden aangeschaft.
Digitenne is dus een goed alternatief als je maar één tv hebt of ze toch nooit allebei te gelijk aan zet.
Anders moet je een extra smartcard enz. aanvragen .Of het op een illegale manier het wel kan heb ik nog niet gehoord.
Is wel veel leeswerk maar hier
staat genoeg over Digitenne.
Digitenne is dus een goed alternatief als je maar één tv hebt of ze toch nooit allebei te gelijk aan zet.
Anders moet je een extra smartcard enz. aanvragen .Of het op een illegale manier het wel kan heb ik nog niet gehoord.
Is wel veel leeswerk maar hier
staat genoeg over Digitenne.