Hallo,
Nieuw hier dus ook geen idee of ik het op de juiste plek plaats?
Maar mijn vraag zijn er meerdere mensen die ongevraagd wat van de disneyclub hebben ontvangen?
Ik had namelijk een pakketje gekregen (op mijn naam) met twee boeken en een cd. En een acceptgirokaart erbij met wat ik betalen moest.
Ik heb echter nooit om dat pakketje gevraagd,dus wil het niet betalen.
Maar nu las ik net dat je het binnen tien dagen moet retouneren want anders zit je eraan vast en aan alle boeken nadien.
Nou ben je dan lekker klaar mee/ Maar nu vind ik het vreemde dat IK nu moet zorgen dat het pakketje weer retour gaat.
Ten eerste hebben we geen postkantoor in de buurt en ten tweede vind ik hewt gewoon te raar voor woorden dat Ik daar zorg voor moet draaien.
Maar goed,wat zouden jullie in dit geval doen??
Heb overigens ook al gemaild met de club,maar die kunnen me binnen tien dagen vertellen wat te doen. Nou ja en die tien dagen tijd heb ik dus niet meer.
groetjes
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] disney club
-
kanovaarder
Re: disney club
Disnyclub.
Ik weet niet wie u op het verkeerde been wil zetten maar wat men tegen u gezegd heeft is NIET juist!!
Ongevraagde zendingen mag men behouden om niet en die acceptgirokaart kunt u dus gewoon verscheuren en in de vuilnisbak/zak gooien.
Als die "Disyclub"toch gaat manen om geld dan is één aangetekende brief met bericht van ontvangst hooguit het enige wat u zou kunnen doen maar..... dat hoeft nog niet eens.
Alle verdere incassodreigingen kunnen naar diezelfde zak, of als deze vol is in een nieuwe.
Als het echt te dol is dan vraagt u (wel aangetekend) om het bewijs dat u een overeenkomst zou hebben met die Disnyclub.
Dat bewijs zullen zij niet kunnen leveren.
Pas wel op dat u uw brieven niet ondertekend met uw orginele handtekening.
Vervalsing daarvan is in dit soort gevallen niet uit te sluiten!!
Met vriendelijke groet van deze;
Grootvader
Ik weet niet wie u op het verkeerde been wil zetten maar wat men tegen u gezegd heeft is NIET juist!!
Ongevraagde zendingen mag men behouden om niet en die acceptgirokaart kunt u dus gewoon verscheuren en in de vuilnisbak/zak gooien.
Als die "Disyclub"toch gaat manen om geld dan is één aangetekende brief met bericht van ontvangst hooguit het enige wat u zou kunnen doen maar..... dat hoeft nog niet eens.
Alle verdere incassodreigingen kunnen naar diezelfde zak, of als deze vol is in een nieuwe.
Als het echt te dol is dan vraagt u (wel aangetekend) om het bewijs dat u een overeenkomst zou hebben met die Disnyclub.
Dat bewijs zullen zij niet kunnen leveren.
Pas wel op dat u uw brieven niet ondertekend met uw orginele handtekening.
Vervalsing daarvan is in dit soort gevallen niet uit te sluiten!!
Met vriendelijke groet van deze;
Grootvader
-
Moppentappers
Re: disney club
zooi houden, disney club inlichten en daarbij melden dat wanneer er moeilijk gedaan wordt je alle medewerking aan het retourneren van het product zult bemoeilijken
inderdaad, ze moeten ook zorgen voor een bewijs dat jij een overeenkomst hebt
en dat hebben ze als het goed is niet
Laat ze overigens maar zorgen dat wanneer ze het product terug willen hebben, ze dat kunnen komen ophalen op een door jou vastgestelde tijd
inderdaad, ze moeten ook zorgen voor een bewijs dat jij een overeenkomst hebt
en dat hebben ze als het goed is niet
Laat ze overigens maar zorgen dat wanneer ze het product terug willen hebben, ze dat kunnen komen ophalen op een door jou vastgestelde tijd