L.S.,
Ik ben van plan een draadloze fietscomputer aan te schaffen, maar een verkoper vertelde mij een artikel in het Eindhovens Dagblad te hebben gelezen, waarin zou staan dat radiografische apparatuur (verkeerslichten, race-autootjes) de verbinding ontregelen. De andere fietsenmaker uit het dorp wist echter van niks. Wie heeft er (goede of slechte) ervaringen en/of kan misschien zelfs een bepaald merk/model aanbevelen?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Draadloze fietscomputer
Re: Draadloze fietscomputer
leuke dingen maar kijk wel even uit als hij je af laat slaan wand voor je het weet moet je door het kanaal fietsen dat overkwam mij ook
pluisje
pluisje
Wie heeft hier het woord gps in de mond genomen?!
Fietscomputers die door radiografische apparatuur ontregeld worden? Stoplichten met radiografische besturing?
Uit welk potje heb jij gesnoept?
Uit welk potje heb jij gesnoept?
Nooit zo goed geweest in termen, hoe het ook zij: draadloos bestuurde verkeerslichten.
-
reintje vitesse
Ik heb/had een [Duitse]draadloze fietscomputer maar die is er nu met mijn fiets vandoor en onderweg heeft 'ie alle verkeer lam gelegd, files veroorzaakt etc etc. door de stoplichten te laten knipperen.