LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ECI boekenclub

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
FaerieGlen

ECI boekenclub

Ongelezen bericht door FaerieGlen »

Lid worden van ECI leek mij een heel leuk idee toen ik erover werd aagesproken. Ik koop wel vier boeken in het jaar, is geen probleem. En als dat goedkoper kan dan in andere winkels, is dat mooi meegenomen.

Maar nu blijkt dat er nog heel veel dingen zijn die mij niet zijn verteld toen ik lid werd. Zoals dat de kwartaalafname vóór de helft van de tweede maand moeten worden afgenomen, dat wat je koop één product moet zijn wat aan de prijs voldoet en dat lang niet alle boeken hieronder vallen.

Nu zijn er gelukkig nog wel een paar boeken die ik nog wil hebben, maar dit is geen stijl zo. Als ze zoveel dingen voor mij hebben achtergehouden, mag ik dan eisen dat het lidmaatschap wordt opgeheven?

plumber

Re: ECI boekenclub

Ongelezen bericht door plumber »

Volgens mij is er niks achtergehouden alles staat in hun voorwaarden.
Per kwartaal hebben ze een selectie en als je die wil hebben nou dan reageer je niet.Mijn vrouw is al meer dan 40 jaar lid en vergeet ook wel eens wat maar drie weken voor het kwartaal om is krijgen we nog een herinnering ,Dus zowat.

Olivier1980

Ongelezen bericht door Olivier1980 »

ECI probeert je gewoon een oor aan te naaien. Kreeg net een ongewest reclametelefoontje op mijn mobiel..een of andere muts verkondigd dat ECI 40 jaar bestaat en ik daarom een 'gratis' abonnement krijg. Hoera! Hoe ze aan mijn nummer en adres komen..zeker weer aangekocht van een andere partij.
Je ziet het overal..alles draait om de abonnementen: internet, ringtones, boeken.. zodra ze je hebben laten ze je niet zomaar meer los. Wanneer gaat de politiek hier eens wat aan doen?

MLF

Ongelezen bericht door MLF »

lol
het abonnement is gratis

ik haalde mijn boeken in de winkel tot op een dag ik een rekening kreeg, pas geblokkeerd enz, mocht ik gaan uitleggen dat ik niets heb besteld....
Bewijs had ik niet, dus konden ze niks maken.
Sinds die tijd koop ik via internet, scheelt soms 90%, voor mij geen boekenclub meer.

Gesloten