LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ELF Voetbal

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Barbara65

ELF Voetbal

Ongelezen bericht door Barbara65 »

Ik krijg sinds een tijdje het blad ELF Voetbal toegestuurd . Deze gaat rechtstreeks de oude krantenbak in want ik hou helemaal niet van voetbal.
Nu ontving ik een maand geleden een aanmaning op een bedrijfsnaam die al 6 jaar niet bestaat dat ik mijn factuur betreffende ballenactie nog niet betaald heb. Ik weet van niks en heb via [email protected] een email hierover gestuurd. Niets van gehoord. Tot ik vandaag een brief van Flanderijn Versluijs Incasso gerechtsdeurwaarders krijg. ALs ik niet betaal (ondertussen het dubbele) dan krijg ik een dagvaardiging.
Wat is dit voor een onzin? Hebben meer mensen hier last van? En met googlen blijkt dat deze oplichting al jaren duur (zie onderstaande link) Hoe kan dit? :evil:

http://www.abonnementenopzeggen.nl/pagi ... F_voetbal/

53078

Re: ELF Voetbal

Ongelezen bericht door 53078 »

Boeiend. Gewoon niet betalen. Heb je geen abonnement genomen? Helemaal perfect. Kunnen ze ook geen overeenkomst laten zien. Misschien wel eentje met een andere naam, maar ja..andere naam, dat ben jij niet. Dag hoor, incassobureau.

berndv

Ongelezen bericht door berndv »

Barbara65 schreef:Ik krijg sinds een tijdje het blad ELF Voetbal toegestuurd . Deze gaat rechtstreeks de oude krantenbak in want ik hou helemaal niet van voetbal.
Nu ontving ik een maand geleden een aanmaning op een bedrijfsnaam die al 6 jaar niet bestaat dat ik mijn factuur betreffende ballenactie nog niet betaald heb. Ik weet van niks en heb via [email protected] een email hierover gestuurd. Niets van gehoord. Tot ik vandaag een brief van Flanderijn Versluijs Incasso gerechtsdeurwaarders krijg. ALs ik niet betaal (ondertussen het dubbele) dan krijg ik een dagvaardiging.
Wat is dit voor een onzin? Hebben meer mensen hier last van? En met googlen blijkt dat deze oplichting al jaren duur (zie onderstaande link) Hoe kan dit? :evil:

http://www.abonnementenopzeggen.nl/pagi ... F_voetbal/
En u heeft zich nooit geabonneerd hierop? Het is namelijk geen gratis blad.

Barbara65

Ongelezen bericht door Barbara65 »

nee ik heb zeker nooit geen abonnement genomen. Ik hou echt niet van voetbal. Ik krijg het idee dat het zo een actie is van we sturen het magazine gewoon op. En waarschijnlijk met brief (die ik nooit gelezen heb) waarin staat dat ik mee kan doen aan de ELF Voetbal ballen actie en als ik niet reageer dan speel ik mee. Daar die bladen gelijk in de krantenbak verdwijnen ben ik me van geen kwaad bewust. Ik ga vandaag het incassobureau maar eens bellen.

puma73

Ongelezen bericht door puma73 »

Barbara65 schreef:nee ik heb zeker nooit geen abonnement genomen. Ik hou echt niet van voetbal. Ik krijg het idee dat het zo een actie is van we sturen het magazine gewoon op. En waarschijnlijk met brief (die ik nooit gelezen heb) waarin staat dat ik mee kan doen aan de ELF Voetbal ballen actie en als ik niet reageer dan speel ik mee. Daar die bladen gelijk in de krantenbak verdwijnen ben ik me van geen kwaad bewust. Ik ga vandaag het incassobureau maar eens bellen.
Nooit bellen altijd schriftelijk benaderen. Dan heb je antwoorden zwart op wit, Aan de telefoon kunnen ze van alles beloven, maar jij hebt geen bewijzen.

Tarabo

Ongelezen bericht door Tarabo »

Wij hebben het zelfde probleem met Elf voetbal.Vanaf oktober 2014 kregen wij ook het maandblad Elf voetbal. Wij hebben een mail gestuurd om de overeenkomst op testuren cq door te mailen tot op heden geen reactie en elke keer het maand blad retour gestuurd. Vandaag zaterdag 30 mei 2015 kregen wij een brief van Incasso Gerechtsdeurwaarders Flanderijn-Versluijs of wij de schuld wilden betalen.

Gesloten