LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Etron economy sensor spaarlamp

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Sailors

Etron economy sensor spaarlamp

Ongelezen bericht door Sailors »

4 lampen van ECTRON bij de Blokker in Julianadorp gekocht. 1 lamp na 1 dag stuk en die kunnen ruilen. 2e lamp stuk na 8 dagen en Blokker zegt dat dit niet meer geruild kan worden.

ECTRON is gewoon een heel slecht merk en Blokker zou dit merk gewoon uit de schappen moeten halen

Ik lees in dit forum heel veel klachten en ik dan deze alleen maar beamen

Winkelier zouden deze rotzooi niet moeten verkopen maar ja geld stinkt schijnbaar niet.

BBCS
Contacteer:

Re: Etron economy sensor spaarlamp

Ongelezen bericht door BBCS »

Winkelier zouden deze rotzooi niet moeten verkopen maar ja geld stinkt schijnbaar niet.
De keerzijde is wel dat er toch veel mensen de prijs belangrijker vinden dan de kwaliteit.

Dus als ze goedkopere producten kunnen leveren die qua kwaliteit wat minder zijn, dan zal daar toch veel vraag naar blijven.

Kijk, als een lamp bij voorbeeld €8,- zou kosten die van goede kwaliteit is en een lamp van €2,- waarvan de kwaliteit bagger is, dan zul je toch zien dat veel mensen die duurdere lamp niet willen kopen, puur omdat die duurder is.

Sailors

Re: Etron economy sensor spaarlamp

Ongelezen bericht door Sailors »

Ik heb contact gehad met Kemner Lighting BV en die zeggen dat er gewoon 1 jaar garantie op de Ectron lampen staat. Dus Blokker had mij nooit mogen afpoeieren en gewoon moeten omruilen

Ze zijn heel coulant en sturen mij 2 nieuwe lampen.

Van Blokker heb ik nog niet gehoord

Gesloten