| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] "Free" Record Shop
-
Harold Engelen
"Free" Record Shop
Wat ik me al tijden afvraag, is waarom alle vormen media in NL zo belachelijk duur zijn bij de "Free" Record Shop.
Alle Cd's zijn gemiddeld €2 euro duurder, DVD's €5
Ik dacht trouwens dat de consument beschemrd zou worden tegen prijsstijgingen rondom de invoer van de euro.
Nou, de eerste die zijn prijzen verhoogde was natuurlijk, de "FREE" Record shop
Alle Cd's zijn gemiddeld €2 euro duurder, DVD's €5
Ik dacht trouwens dat de consument beschemrd zou worden tegen prijsstijgingen rondom de invoer van de euro.
Nou, de eerste die zijn prijzen verhoogde was natuurlijk, de "FREE" Record shop
-
Harold Engelen
Re: "Free" Record Shop
Whoops, het 1ste bericht was nog niet af.
Jaren Geleden is er beloofd dat Cd's makkelijk voor FL 25,- over de toonbank konden gaan, inmiddels is dat €23!!
Meer dan een verdunbbeling dus, Lang leve de prijsafsrpaken/. Kartelvorming van de "FREE" record shop.
Wat ik al helemaal niet snap, is waarom het er altijd zo druk is, 2 deuren zit altijd een andere CD-zaak, waar het gergarandeerd goedkoper is en de mensen ook nog eens verstand hebben van hun produkt.
Nee, laat ze dan hun naam veranderen in Expensive Record Shop, dan weet de consument tenminste waar ze aan toe is!
Jaren Geleden is er beloofd dat Cd's makkelijk voor FL 25,- over de toonbank konden gaan, inmiddels is dat €23!!
Meer dan een verdunbbeling dus, Lang leve de prijsafsrpaken/. Kartelvorming van de "FREE" record shop.
Wat ik al helemaal niet snap, is waarom het er altijd zo druk is, 2 deuren zit altijd een andere CD-zaak, waar het gergarandeerd goedkoper is en de mensen ook nog eens verstand hebben van hun produkt.
Nee, laat ze dan hun naam veranderen in Expensive Record Shop, dan weet de consument tenminste waar ze aan toe is!
-
Rutger
CD's zijn idd vrij duur bijde FRS, maar op het gebied van DVD zijn zij juist 1 van de goedkopere. Probeer maar eens op elcheapo.nl. Zoek een DVD en heel vaak komt de FRS als goedkoopste uit de bus.
Ook de bezorging is vrijwel perfect geregeld. Daarnaast kun je je bestelde producten ook ophalen bij een filiaal naar keuze.
Ook de bezorging is vrijwel perfect geregeld. Daarnaast kun je je bestelde producten ook ophalen bij een filiaal naar keuze.
-
luuk
Wat klaag je nu! Je bent toch niet verplicht naar de FRS te gaan? Er zijn onafhankelijke platen/cd zakewn genoeg die stukken gioedkoper zijn. In Groningen bijvoorbeeld ELPEE in de Oosterstraat
-
luuk
Wat klaag je nu! Je bent toch niet verplicht naar de FRS te gaan? Er zijn onafhankelijke platen/cd zakewn genoeg die stukken gioedkoper zijn. In Groningen bijvoorbeeld ELPEE in de Oosterstraat
-
patrick
ik ben het er helemaal mee eens dat de verkoop prijzen van met name cd's veel te hoog zijn ongeveer 2 jaar geleden was de prijs 42.95 gulden er is toen gezegt dat de prijzen naar beneden zouden gaan dat is nooit gebeurd want met de ingang van de euro is de cd nu gemiddeld 21.95 euro bijna 50 gulden niets verlaging dus en maar zeuren dat er zo veel iliegaal word gekopieerd en er minder cd's worden verkocht. wat betreft dat volgens elcheapo.nl free record shop helemaal niet zo duur is ligt aan het feit dat niet alle winkels in het bestand van elcheapo staan ik weet zeker dat als media markt er tussen zou staan dat deze afgezien van aanbiedingen bij andere bijna altijd de goedkoopste is met cd's en dvd's ik woon zelf in rotterdam in de stad zitten free record shop en media markt ongeveer een 250 meter uit elkaar en een prijs verschil van 5 tot 10 euro op een cd is heel normaal ( het kan dus echt wel veel goedkoper ) ik zou zeggen ga zo door media markt het is heel jammer voor mensen die niet in de buurt van een media markt wonen dat deze geen postorder via internet heeft zoals free record shop maar misschien komt dat nog
-
Karin en Peter
Niet zo vreemd dat de prijzen bij de Free Record Shop zo hoog zijn als je weet dat de eigenaar een vrouw heeft, die regelmatig "verbouwd" moet worden.
Dat de klant daarvoor betaalt is voor ons wel heel duidelijk.
m.vr.gr.,
Karin en Peter
Dat de klant daarvoor betaalt is voor ons wel heel duidelijk.
m.vr.gr.,
Karin en Peter
-
John
De dure tussenhandel hè. Want wie besteelt nou wie ! Steeds meer bedrijven krijgen het door dat de consument slimmer is geworden. Groepjes van 30 die hun cd bv in Amerika bestellen. Dus weg met de tussenhandelaars