Beste iedereen.
Ben jij of ken jij de gelukkige eigenaar van een Tell-Sell product die bij zijn/haar volle verstand kan beweren dat het een goed functionerend product is?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Functionerende Tell-Sell producten.
Re: Functionerende Tell-Sell producten.
Als het zulke goeie producten zijn dan liggen ze echt niet na een half jaar voor een appel en een ei bij o.a het Kruidvat of de Etos.
-
Captain Pervert
Of juist wel!
-
Maarschalk
Ze bestaan wel.
Enkele buikspierapparaten blijken goed te werken. Mits je ze gebruikt zoals ze gebruikt dienen te worden, namelijk om de buikspieren te sterken. Als je ook nog verwacht er vet door te verbranden zit je fout, alhoewel de reclames dit wel beloven.
Enkele buikspierapparaten blijken goed te werken. Mits je ze gebruikt zoals ze gebruikt dienen te worden, namelijk om de buikspieren te sterken. Als je ook nog verwacht er vet door te verbranden zit je fout, alhoewel de reclames dit wel beloven.
-
obi-wan-kenobi
Ik heb altijd graag een six-pack gewild, maar sinds ik die Heineken thuistap heb, ben ik erg tevreden met m'n biertonnetje.