Heeft iemand ervaring met zo'n haag! bedankt alvast voor uw advies.
In opdracht van u geef ik u hierbij een overzicht van de werkzaamheden en het bij behorende kostenplaatje in verband met uw plannen;
PLAATSEN VAN EEN MEENEEMHAAG IN UW ACHTERTUIN.
Zoals wij bespraken 24 november j.l. gaat uw voorkeur uit naar de meeneemhagen zoals ik u bewijze van folder heb laten zien. In ons gesprek hebben wij het gehad over het ophogen van uw borders met beton L-elementen en damwanden aan de zichtkant. We zullen de oude coniferen voor u verwijderen met een minikraan en een container. Tegelijkertijd graven wij dan ruimte voor de L-elementen die eveneens met het minikraantje op hun plek worden gezet.
Verder zullen wij damwanden zetten aan de zichtkant deze kunnen wij afwerken met afwerkprofielen zodat het een keurig strak geheel word. Uw tuin is daardoor in onderhoud vrijwijl onderhoudsvrij en ordelijk. De Meeneemhagen zullen wij steeds tussen twee geimpregneerde palen zetten en vast maken met verbinding materiaal. Overigens zijn er opzet stukken verkrijgbaar van steeds 25 cm hoog x 1.20 breed. U heeft dan alleen langere palen nodig. De werkzaamheden zullen wij zoveel als kan in een aaneengesloten geheel uitvoeren. De werkplek zullen wij dagelijks schoon maken en schoon opleveren.
IK STEL U DAARM HET VOLGENDE VOOR:
Machinaal verwijderen en afvoeren en storten van organisch afval, plaatsen van betonnen L-elementen, aanbrengen van damwanden geimpregneerd, met afwerksloof, grondverbeteraar en mest, arbeidsloon 19 % BTW, inclusief een jaar VHG garantie (zie de voorwaarden)
TOTAAL inclusief 19% BTW over € 3.999,79 excl. Meerwerk € 4.938,00
Optie ; geen betonnen L elementen 900,00 minder
Optie ; geen damwanden 600,00 minder
Optie ; Arbeidsloon minder in verband met geen L-Elementen en damwanden 800,00