LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gallileo thermometer

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
A.J.Nijkamp

Gallileo thermometer

Ongelezen bericht door A.J.Nijkamp »

Wij zitten ons af te vragen of het uiteenbarsten van de Gallileo thermometer aan het huisdier van die mw in de koude/warme douche heeft gelegen. Bij ons is een gelijksoortige thermometer midden in de nacht spontaan geknapt, en troffen 's-morgens vroeg eenzelfde situatie aan zoals die vanavond in Uw programma getoond werd. Zijn dit nu 2 op zichzelf staande gebeurtenissen geweest, of hebben meerder mensen te maken gehad met het uit elkaar knappen van deze thermometer, en zo ja: moet deze thermometer vanwege de schade die hij door het barsten aanricht niet uit de handel worden genomen? Ik heb het verzoek tot vergoeden van de schade bij de Nederlandse importeur van dit artikel in gediend, de schade is door een expert opgenomen (+/- NLG 1400,-) en wij zitten nu te wachten op antwoord of er wel of niet betaald gaat worden.

RR

Re: Gallileo thermometer

Ongelezen bericht door RR »

Wellicht ook nog ff zinnig mee te delen dat deze thermometer bij Blokker (gelukkig) uit de collectie is.

Ramiro

Re: Gallileo thermometer

Ongelezen bericht door Ramiro »

Een echte galileo thermometer mag niet knappen. Er zit ook een certificaat bij. Blokker (en dergelijke zaken) hebben naar mijn weten nooit echte galileo Thermometers verkocht, maar altijd namaak.

Ik heb mij echt tot een speciaalzaak moeten vervoegen om er een te kopen.

Gesloten