Apparaat in juli 2009 gekocht. Niet veel gebruikt. Begin augustus 2010 viel de navigatie tijdens het navigeren plotseling uit. Later weer aangedrukt en kwam opeens met de voorkeursinstellingen (die je ook krijgt bij eerste keer aanzetten). Doorlopen, maar bleef bij het bevestigen van de tijd vastlopen en starte naar 30 seconden opnieuw op en weer de voorkeursinstellingen. Daarna weer bij tijd bevestigen hetzelfde en dit ritueel blijft doorgaan. Zelf volledig intern geheugen gewist, scan op memory gedaan en TomTom volledig opnieuw geinstalleerd. Probleem blijft echter bestaan.
Hierop contact opgenomen met TomTom. Zit een jaar garantie op en daar houden ze zich ook precies aan. Beslist niet klantvriendelijk. Volgens hen is de Europese richtlijn 2 jaar en in Nederland staat in de wet dat je recht hebt op een deugdelijk product en deze voor een bepaalde tijd moet kunnen gebruiken. Het lijkt mij niet dat dit slechts 1 jaar is voor een dergelijk product.
Mijn TomTom is dus nog niet eens een maand uit garantie, maar ze willen absoluut niet in de garantie repareren. Kan 'm opsturen en krijg dan de kosten voor reparatie.
Meerdere keren heen en weer gemaild, maar zie mij toch genoodzaakt de moeten betalen. Erg jammer dat TomTom zo'n stugge houding hanteert. Koop dit apparaat dus niet voor de duurzaamheid of een goede service van TomTom.
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Garantieperiode TomTom One IQ Routes
Re: Garantieperiode TomTom One IQ Routes
Geef eens wat meer informatie.
Welke TomTom?
Intern geheugen, 2 GB ,of kaartje ?
Reset gedaan, of geheugen gewist?
Opnieuw geinstalleerd met wat ?
Backup terug gezet?
Welke TomTom?
Intern geheugen, 2 GB ,of kaartje ?
Reset gedaan, of geheugen gewist?
Opnieuw geinstalleerd met wat ?