Heb een nieuwe naaimachine gekocht van een bekend merk. Bij het thuis uitpakken bleek in de doos geen originele gebruiksaanwijzing te zitten, maar een onleesbare fotokopie. Leverancier opgebeld, deze zal proberen om een originele gebruiksaanwijzing aan te leveren. Ook mailtje gestuurd hierover naar officiële distributeur, nog geen reactie gehad.
Heb het akelige gevoel dat hier iets niet klopt. Kan ook niets vinden over de garantietermijn. Meestal zit er in de verpakking een formulier dat je op moeten sturen.
Wie weet raad?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Gebruiksaanwijzing
-
Gast
Re: Gebruiksaanwijzing
de aankoopbon is meestal het garantiebewijs.
een ondeugdelijke gebruiksaanwijzing, ik geef het product meestal terug aan de leverancier.
als u het product net gekocht hebt; binnen 7 dagen, kun je het terugbrengen voor ruiling.
een ondeugdelijke gebruiksaanwijzing, ik geef het product meestal terug aan de leverancier.
als u het product net gekocht hebt; binnen 7 dagen, kun je het terugbrengen voor ruiling.
-
Gast
de aankoopbon is meestal het garantiebewijs.
Zo is het maar net!
-
Son of god
Quote:
als u het product net gekocht hebt; binnen 7 dagen, kun je het terugbrengen voor ruiling
Wat is dat nu weer voor foute uitspraak? Dat geldt alleen voor kopen op afstand dus alleen via internet en zonder tussenkomst van een verkoper.
Ontopic
Er zit gewoon 2 jaar garantie op het apparaat dus geef de leverancier in ieder geval de tijd en gelegenheid om het op te lossen voordat je op internet een rel probeert te starten. Wat vertrouw je niet?[/quote]
als u het product net gekocht hebt; binnen 7 dagen, kun je het terugbrengen voor ruiling
Wat is dat nu weer voor foute uitspraak? Dat geldt alleen voor kopen op afstand dus alleen via internet en zonder tussenkomst van een verkoper.
Ontopic
Er zit gewoon 2 jaar garantie op het apparaat dus geef de leverancier in ieder geval de tijd en gelegenheid om het op te lossen voordat je op internet een rel probeert te starten. Wat vertrouw je niet?[/quote]
-
Tanya
Het heeft even geduurd, maar na de onleesbare fotokopie (in het Nederlands), kreeg ik eerst tijdelijk een originele Duitse handleiding.
Enige tijd later heb ik alsnog een originele Nederlandse gebruiksaanwijzing gekregen.
Dames van Elna - Zierikzee, netjes opgelost!!!
Enige tijd later heb ik alsnog een originele Nederlandse gebruiksaanwijzing gekregen.
Dames van Elna - Zierikzee, netjes opgelost!!!