LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Geronimo Stilton Magazine

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Gosse1970

Geronimo Stilton Magazine

Ongelezen bericht door Gosse1970 »

Eind vorig jaar heb ik een proefabbo afgesloten voor 10 euro op het Geronimo Stilton magazine. Dit heb ik gedaan via de site "mijn tijdschrift.com". Helaas kwam er maar geen tijdschrift..totdat we in Januarie bericht kregen dat er wat problemen waren bij de uitgever...en dat er zsm geleverd zou worden. En ja hoor in februari ontvingen we 1 nr..(nr18..maanden oud al)..met de belofte dat we nr 19 en 20 nog zouden krijgen en dan ook 21 en 22. En als troost ook nog 3 nummers extra.

Nou helaas nooit meer iets ontvangen. Na een mail hoorden we dat de uitgever failiet was en dat er dus geen blad meer kwam. Helaas meneer wij kunnen niets voor u doen...

Hoezo?? ik heb toch betaald aan mijntijdschrift.com en niet aan de failiete uitgever...

Mag ik nu verwachten dat mijntijdschift.com mij de 10 euro terugbetaald wegens wanlevering??? Of moet ik bij de failliete uitgever aankloppen?? (wat moeilijk gaat vrees ik)....

Het gaat mij niet zozeer om de 10 euro maar wel om mijn recht als consument voor corecte levering van diensten...

wie heeft advies/ervaringen hiermee

Patricia42

Re: Geronimo Stilton Magazine

Ongelezen bericht door Patricia42 »

Beste Gosse,

Ik zit in hetzelfde schuitje, via kinderbladen.nl. Dochter teleurgesteld, het enige dat je je kind mee kunt geven dat het soms zo gaat en dat er niet altijd gedaan wordt wat beloofd wordt.
Ik zou het op zijn minst een vervangend aanbod voor volgend schooljaar of korting op een abbonement voor volgend schooljaar verwachten. Dat zou het minste zijn dat ze zouden kunnen aanbieden.

Jammer dat deze sites, zowel kinderbladen als mijntijdschrift niet al in januari aktie hebben ondernomen.
Toen waren de problemen al duidelijk.

sterkte
Patricia

ilonaav

Ongelezen bericht door ilonaav »

Goededag

Ik heb vorig jaar juni een abonnement op het geronimo stilton magazine betaald, maar nooit iets ontvangen. Op emails is nooit gereageerd...op 1 keer na dat ze , indien het blad niet geleverd kon worden, geld zouden terug storten. Is nooit gebeurd....

sjohie

Ongelezen bericht door sjohie »

Geronimo Stilton, is dat een magazine voor kaasmakende indianen ofzo :shock:

Gesloten