LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gladde verkooptechniek sta-op-stoelen aan ouderen

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
nuts51

Gladde verkooptechniek sta-op-stoelen aan ouderen

Ongelezen bericht door nuts51 »

Mijn ouders zijn ver in de tachtig. Zij lezen alles wat er op hun deurmat komt, dus ook een uitnodiging voor een gratis demonstratie van sta-op-stoelen. Ze werden daar in de watten gelegd met een diner en op een gegeven moment apart genomen in een zaal ernaast om de sta-op-stoelen te demonstreren. Omdat ze zo goed behandeld werden hebben ze veel te dure sta-op-stoelen besteld. Er volgde later nog een inmeting, want ze worden wel op maat gemaakt. Tijdens die inmeting werden hun nog extra onnodige accessoires aanbevolen. Al met al kwamen de stoelen uit op € 4500 per stuk?!?!?!
Helaas kwam ik er te laat achter en de annulering ervan kostte de helft van het aankoopbedrag!!! Ik hoop dat er niet veel meer mensen intuinen. Hierbij dus een waarschuwing aan iedereen die met dit soort praktijken te maken hebben. Ga er nooit op in.

jor

Re: Gladde verkooptechniek sta-op-stoelen aan ouderen

Ongelezen bericht door jor »

nuts51 schreef:Al met al kwamen de stoelen uit op € 4500 per stuk?!?!?!
Helaas kwam ik er te laat achter en de annulering ervan kostte de helft van het aankoopbedrag!!! Ik hoop dat er niet veel meer mensen intuinen. Hierbij dus een waarschuwing aan iedereen die met dit soort praktijken te maken hebben. Ga er nooit op in.
Zeker een idioot bedrag. Zelf kocht ik een maand terug een op maat gemaakte RelexFauteuil ,Electrisch verstelbaar,Rug en Voetsteun + opstahulp, van mooi 1ste Kwaliteit leer en Hollands fabrikaat voor €1485.- Met maar liefst 5 jaar garantie. U ouders zijn dus echt slecht af en dat in de watten leggen heeft hun vele duizenden euro's gekost.

Gesloten