| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hema-agenda 2015
-
hema-agenda 2015
Hema-agenda 2015
Hallo lezers,
Ong. in oktober een agenda gekocht bij de Hema in Sassenheim voor 2015. Laatste week december 2014 blijken er 2,5 week niet in de agenda te zitten. Terug naar Hema S'heim; agenda vanzelfsprekend niet meer verkrijgbaar (laatste week van het jaar). Klantenservice Hema gebeld. Eerst 10 min. in de wacht gestaan. Daarna te horen gekregen dat ik de agenda kan terugbrengen en dan mijn geld terugkrijg. Daar schiet ik niet veel mee op want dan heb ik alsnog geen bruikbare/goed agenda. Dan kon ik evt. naar het Hema filiaal in Noordwijkerhout om daar een agenda om te ruilen. Leek mij al met al wat teveel gedoe maar ook nogal een klantonvriendelijke instelling van de Hema. Dit tegen de medewerker gezegd waarop haar antwoord was "zo werkt het nu eenmaal bij de Hema'... Dooddoener dus.
Hierover een klacht ingediend via de site en daarop hetzelfde bovenstaande verhaal als antwoord gekregen.
Wat een winkel .. die (on) echt(e) Hema!!
Ong. in oktober een agenda gekocht bij de Hema in Sassenheim voor 2015. Laatste week december 2014 blijken er 2,5 week niet in de agenda te zitten. Terug naar Hema S'heim; agenda vanzelfsprekend niet meer verkrijgbaar (laatste week van het jaar). Klantenservice Hema gebeld. Eerst 10 min. in de wacht gestaan. Daarna te horen gekregen dat ik de agenda kan terugbrengen en dan mijn geld terugkrijg. Daar schiet ik niet veel mee op want dan heb ik alsnog geen bruikbare/goed agenda. Dan kon ik evt. naar het Hema filiaal in Noordwijkerhout om daar een agenda om te ruilen. Leek mij al met al wat teveel gedoe maar ook nogal een klantonvriendelijke instelling van de Hema. Dit tegen de medewerker gezegd waarop haar antwoord was "zo werkt het nu eenmaal bij de Hema'... Dooddoener dus.
Hierover een klacht ingediend via de site en daarop hetzelfde bovenstaande verhaal als antwoord gekregen.
Re: Hema-agenda 2015
Wat is het probleem dan? Kennelijk een misdruk; u krijgt uw geld terug. Simpel, koopt u toch een andere agenda?
Ach het was wel zo sympathiek geweest om die agenda gewoon per post naar TS te sturen. Nu moet hij daarvoor het halve land afreizen.
Moet dit nou serieus genomen worden? Hahahahema-agenda 2015 schreef:Hallo lezers,
Overdrijven is ook een kunst. Ts heeft de agenda in Sassenheim gekocht en die kan omgeruild worden in Noordwijkerhout. Dat ligt 7 kilometer uit elkaarolaf79 schreef:Ach het was wel zo sympathiek geweest om die agenda gewoon per post naar TS te sturen. Nu moet hij daarvoor het halve land afreizen.
De klant (TS) krijgt zijn geld terug. De verkoper is in dit geval niet de schuldige maar de drukker. En de Hema lost dit keurig op bij de drukker, reken maar van yes. Zal waarschijnlijk meerdere agenda's betreffen. En de TS was toentertijd in staat helemaal naar de winkel te gaan, als dat inmiddels niet meer mogelijk zou zijn; je weet wat de regering wil: iedereen, familie, buren en wie dan ook moet een ander helpen.olaf79 schreef:Wat lees ik nu? Is er sinds 1-1-2015 een verbod op klantenservice? Hoe moeilijk kan het zijn een agenda even op te sturen? Waarom moet in jouw ogen de klant altijd opdraaien voor de fouten van de verkoper?
-
witte angora
@ hema-agenda: Je hebt groot, heel groot gelijk, als ik jou was zou ik voortaan met een hele grote boog om de Hema heen lopen. Dat zal ze leren!
Alleen... hoe had je het opgelost willen zien? Want als ze in Sassenheim die agenda niet meer hebben, dan hebben ze hem niet, en wat ze niet hebben kunnen ze niet mee geven... Geld terug is voor jou geen optie, naar Noordwijkerhout gaan ook niet, wat verwacht je dan van ze?
Alleen... hoe had je het opgelost willen zien? Want als ze in Sassenheim die agenda niet meer hebben, dan hebben ze hem niet, en wat ze niet hebben kunnen ze niet mee geven... Geld terug is voor jou geen optie, naar Noordwijkerhout gaan ook niet, wat verwacht je dan van ze?
-
Mucha
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
-
witte angora
En als het een beetje meezit zitten de ontbrekende weken alweer in de agenda van 2016.Mucha schreef:Ik had een soortgelijk "probleem" met een kalender. (27 en 28 maart vallen alle twee op een vrijdag.) Ik lach daar gewoon om. Streep de eerste vrijdag even door en schrijf daar donderdag boven. De oplossing is in deze simpel. Of je koopt een nieuwe agenda. (Zo duur zijn die nou ook weer niet.) Of de plakt er een paar blaadjes papier in waar de weken ontbreken.
-
rozemarijntje
Wacht ff..is die van jullevaste agenda of navulling...
Ik heb navulling( ben te gierig om echte filofax te kopen mzzl) maar daar zat wel eind 2014 in...
Maar ga morgen toch eens naar de dagen kijken,niet dat ik terug ga,ben gek alles staat er net in,doe ik wekrn over...streep idd wel door als er foutje is...maar ben nu wel oplettend door wat iemand schreef over maart...
Ja sassenheim,noordwijkerhout...een sportief iemand loopt het nog...
Is niet halve wereld rond...maar misschien was reactie van medewerker beetje raar,dat kan..
Deze dagen,waren medewerkers nogal druk en dan kan je een snauw krijgen..( wat niet hoort)
maar ja,wat wil je nu zelf,geld terug en ergens anders wat kopen?
Ik heb navulling( ben te gierig om echte filofax te kopen mzzl) maar daar zat wel eind 2014 in...
Maar ga morgen toch eens naar de dagen kijken,niet dat ik terug ga,ben gek alles staat er net in,doe ik wekrn over...streep idd wel door als er foutje is...maar ben nu wel oplettend door wat iemand schreef over maart...
Ja sassenheim,noordwijkerhout...een sportief iemand loopt het nog...
Is niet halve wereld rond...maar misschien was reactie van medewerker beetje raar,dat kan..
Deze dagen,waren medewerkers nogal druk en dan kan je een snauw krijgen..( wat niet hoort)
maar ja,wat wil je nu zelf,geld terug en ergens anders wat kopen?
Je kunt ook gaan overdrijven. Als alle bedrijven zo extreem klantvriendelijk zouden moeten gaan werken kunnen ze allemaal binnen een jaar de deuren sluiten.olaf79 schreef:Ach het was wel zo sympathiek geweest om die agenda gewoon per post naar TS te sturen. Nu moet hij daarvoor het halve land afreizen.
Natuurlijk is het vervelend van die agenda maar mijn inziens lost Hema het netjes op. De ts wil een absurde vorm van service. Lijkt tegenwoordig wel alsof de consument totaal niet meer weet wat normaal is of dat men met een grote bek altijd wel hun zin krijgt. Ik had hier van de week ook weer een leuke. Vrouw komt met haar man de winkel binnen en wil een jurk van 98,- gaan passen. Er wordt tegen haar gezegd deze jurk past u niet want ze vallen klein. Samen gaan ze het pashokje in, vragen of het lukt worden genegeerd en dan komen ze het pashokje uit met een uitgescheurde jurk. En dan boos worden dat het niet hun schuld is en voor 25euro willen ze em wel kopen want dan maakt ze de jurk wel. En zo zijn er nog vele voorbeelden te noemen dat de consument knettergek aan het worden is.
Amen Aerox. Je wordt gek van de klanten tegenwoordig. Op zich is het plaatsen zo'n bericht over een agenda van een paar Euro al misselijk en lafhartig. Nu zal Hema het een rookworst zijn, zulke lui kun je beter niet hebben, maar kleine bedrijfjes worden wel benadeeld als het hun betreft.
-
Mucha
[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]
Dank U Wel Alstublieft : Toon Hermans: