| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] hoe betrouwbaar is tnt post , en vdodayton siemens?
hoe betrouwbaar is tnt post , en vdodayton siemens?
ons navigatiesysteem van vdodayton hebben wij opgestuurd om te laten updaten voor onze vakantie,14 juni hebben we hem afgegeven op het plaatselijke postkantoor,netjes ingepakt en verstuurd,helaas niet aangetekend,domme fout van ons,we hebben het pakketje gevolgd via track trace,en daar bleek ons navigatiesysteem de 15 e juni afgeven te zijn bij vdodayton siemens in badhoevendorp,aangezien we na tweken maar niets hoorden hebben we daar na toe gebeld,daar kregen we het het teleurstellende antwoord dat ons navigatiesysteem daar niet is afgegeven,of zoek is geraakt,ze weten het niet,we hebben tnt post ook ingeschakeld,die gaan het nu ook uitzoeken,ben bang dat we het apparaat niet meer terug zien,heeft iemand misschien ook slechte ervaringen met vdodayton of tnt post?we gaan de 26 e juli op vakantie,denk gewoon weer ouderwets kaartlezen 
-
kanovaarder
Re: hoe betrouwbaar is tnt post , en vdodayton siemens?
VDO Daytona met Track & Trace verzonden?
U legt zich daarbij neer?
U heeft toch kunnen zien dat het ter bestemde plaatse is aangeboden?
Kunt u DIT bewijs eventueel met Alt-Printscreen kopieren naar bijv. Word?
Stuur dan dit bewijs met uw klacht per aangetekende brief naar dat Badhoevedorp.
Want eenmaal daar is het aan hun om desnoods die zoekgeraakte Daytona te vergoeden of een nieuwe/ vergelijkbara naar u toe te sturen.
Een kopie van deze brief kunt u dan ook sturen naar:
Siemens Nederland N.V. Hoofdkantoor: Prinses Beatrixlaan 800 2595 BN Den Haag ... Siemens VDO Trading B.V. Luchthavenweg 48, NL - 5657 EB Eindhoven ...
Met daarin uw ongenoegen verwoord.
Grootvader
U legt zich daarbij neer?
U heeft toch kunnen zien dat het ter bestemde plaatse is aangeboden?
Kunt u DIT bewijs eventueel met Alt-Printscreen kopieren naar bijv. Word?
Stuur dan dit bewijs met uw klacht per aangetekende brief naar dat Badhoevedorp.
Want eenmaal daar is het aan hun om desnoods die zoekgeraakte Daytona te vergoeden of een nieuwe/ vergelijkbara naar u toe te sturen.
Een kopie van deze brief kunt u dan ook sturen naar:
Siemens Nederland N.V. Hoofdkantoor: Prinses Beatrixlaan 800 2595 BN Den Haag ... Siemens VDO Trading B.V. Luchthavenweg 48, NL - 5657 EB Eindhoven ...
Met daarin uw ongenoegen verwoord.
Grootvader
bedankt voor je uw reactie grootvader,maar een medewerker van vdodayton heeft het zelf ook opgezocht met tracktrace,hij bevestigde inderdaad dat het er stond maar toen vertelde hij ons dat tracktrace niet honderd procent betrouwbaar is,we laten het er zeker niet bij zitten,is het verstandig om nog steeds die brief van tracktrace te printen en aangetekend op te sturen? groeten marli
-
kanovaarder
VDO en Track & Trace
Ik zou als ik u was maar eens een harde brief schrijven naar dat VDO.
Aan de hand van uw bewijs zullen zij keihard moeten gaan bewijzen dat zij dit niet ontvangen hebben.
Geef in die brief desnoods aan dat u anders deze ontvreemding zult aangeven bij de politie.
Maar ik persoonlijk zou dit nu doen via het hoofdkantoor Siemens/VDO.
Indien gewenst draai ik deze brief wel in elkaar als ik datums heb van telefoontjes/uw brieven/de reacties Badhoevedorp, e.d.
M.vr.gr;
Grootvader
Ik zou als ik u was maar eens een harde brief schrijven naar dat VDO.
Aan de hand van uw bewijs zullen zij keihard moeten gaan bewijzen dat zij dit niet ontvangen hebben.
Geef in die brief desnoods aan dat u anders deze ontvreemding zult aangeven bij de politie.
Maar ik persoonlijk zou dit nu doen via het hoofdkantoor Siemens/VDO.
Indien gewenst draai ik deze brief wel in elkaar als ik datums heb van telefoontjes/uw brieven/de reacties Badhoevedorp, e.d.
M.vr.gr;
Grootvader
-
Polly Parker
Helaas, maar een printscreen van Track&trace bewijst helemaal niet dat de zending is aangekomen bij de geadresseerde. Wat u kunt doen is een onderzoek op laten starten bij TNT-post. En hierin ook "de poot stijf houden". Er kan bij TNT iets fout zijn gegaan met het scannen.Aan de hand van uw bewijs zullen zij keihard moeten gaan bewijzen dat zij dit niet ontvangen hebben.
Wellicht dat daae een zending al is kwijtgeraakt.
Daarom: laat TNT-post hier een onderzoek naar opstarten.
Als u de zending verzekerd heeft verstuurd, dan moet er ook door de ontvanger worden getekend. Als dat gebeurd is, dan heeft u wel een bewijs in handen.
Met een printscreen via Word zal men bij de politie geen procesverbaal gaan opmaken, hoe vervelend de vermissing ook is.
Succes,
Polly
bedankt voor uw reactie grootvader,ik moet inderdaad een boze brief schrijven,want bellen heeft geen enkele zin,kost alleen maar geld,en we voelen ons al bestolen,dus ik ga deze week een brief schrijven,we hebben niet veel bewijzen alleen een afgifte bewijs van het postkantoor,en track en trace,op mijn email word tot nog toe niet gereageerd,dus het word tijd voor een brief.tnt post is met een officieel onderzoek gestart,dus wil ik ook nog even afwachten,denk dat ik na onze vacantie pas verder kan gaan met deze zaak,want het gaat allemaal niet zo vlot,en om het aan te geven bij de politie is best een idee,dan hoop ik wel dat ik meer bewijs heb tegen die tijd,in ieder geval heel hartelijk bedankt voor uw hulp,als ik er gebruik van wil maken dan laat ik het zeker weten, vriendelijke groeten marli
hallo polly,dat is het punt we hebben tot onze spijt het apparaat niet aangetekend weggestuurd(heel dom van ons),en de handtekening van ontvanger zullen we zeker niet krijgen,want volgens hun is die daar niet,wel raar want toen wij twee keer gebeld hebben naar vdodayton,zijn ze volgens hun wel in het magazijn in de stellingen wezen zoeken,je gaat toch niet naar iets zoeken wat er niet is,beetje raar verhaal,en aangifte bij de politie ga ik wel doen als er niets uitkomt,ik wil dit uitgezocht hebben,ik vind dat geen gek idee,we zijn tenslotte toch maar bestolen,bewijs of niet.groeten marli,en nog bedankt voor je reactie