Ik heb vorig jaar november bij de firma Luijt in Wormerveer een hoefijzerkussen gekocht van 80 euro. In februari 2010 was er een gaatje in de binnen hoes, waar door de vulling (korrels) naar buiten komen.
De firma in Wormerveer beweert dat er nog nooit over dergelijke kussens klachten zijn geweest en weigert naar een oplossing te zoeken.
Ik heb inmiddels bij een groot warenhuis voor nog geen 30 euro een nieuw kussen gekocht. Deze voldoet prima aan de wensen van mijn moeder (76 Jaar).
Ik vind het schandalig dat zo'n peperduur kussen niet zomaar kapot kan/mag gaan en ik had meer service van deze zaak verwacht.
Ondanks mijn telefoontjes over deze klachten, wordt zoals beloofd niet teruggebeld. Ik zit dus nu met een kussen van 80 euro, wat binnen een paar maanden waardeloos is geworden.
Kan dit allemaal zomaar? Wie heeft hetzelfde meegemaakt en hoe heeft u dat opgelost?
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Hoefijzerkussen van 80 euro
Re: Hoefijzerkussen van 80 euro
Is de naam wel goed geschreven, want ik kan niets vinden in het telefoonboek, en ik denk toch, dat deze firma telefoon heeft?