LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Homesafety staat aan de deur

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
twanus

Homesafety staat aan de deur

Ongelezen bericht door twanus »

We kregen onlangs een man aan de deur van Homesafety voor beveiliging aan huis. Hij vroeg of hij even binnen mocht komen om het een en ander uit te leggen over het beveiligen van je huis. Hij ging daar best ver in, zo ver dat mijn vrouw een paar keer tegen hem zei dat ze zich niet bang zou laten maken. Om een lang verhaal kort te houden, we hebben een contract getekend want ja….de aanbieding was wel erg scherp.
Echter een dag later hoorden we van goede bekenden hoe diezelfde verkoper hen dreigend had benaderd omdat ze niet met hem wilde praten of afzagen van zijn aanbieding. Hierdoor sloeg de twijfel zo toe bij ons.
Ik heb toen via een aangetekende brief het contract geannuleerd. Hier gaat het mis. De verkoper heeft ons een contract laten tekenen met een datum die 4 dagen eerder lag. Hierdoor zou de installatie eerder kunnen plaatsvinden, elke dag dat je de installatie eerder hebt houd je de dief buiten, benadrukte hij ons meerdere malen.
Homesafety houdt de opzegtermijn op het contract aan, de politie zegt hieraan niets te kunnen doen omdat beide partijen het contract hebben getekend. Echter het gaat wel van je eigen wettelijke opzegtermijn af van 8 dagen. Ook na diversen telefoontjes en brieven aan Homesafety wordt bovenstaande weliswaar afgekeurd echter het contract annuleren ho maar en een rekening van €.395,- volgt. Homesafety staat mijn inziens niet voor betrouwbare partner maar geeft de voorkeur aan een agressieve “eenmalige”verkoop. Mensen laat je niet lijmen door de mooie praatjes en Homesafety je wilt marktleider zijn in Nederland maar door bovenstaande acties lukt dat niet meer voor lang. Klanten laten zich niet om de tuin leiden, de waarheid achterhaald jullie wel.

jongy01

Re: Homesafety staat aan de deur

Ongelezen bericht door jongy01 »

beste,

Dit is niet onze gebruikelijke manier van handelen. Wij kennen een zeer hoge klanttevredenheid en ons doel is om dat ook zo te houden. Ik verzoek u om contact met ons op te nemen zodat we dit met u direct kunnen oplossen. We zijn bereikbaar op nummer 038 8513300, u kunt vragen naar de afdeling sales support.

vriendelijke groet,
Homesafety

stofzuigertje

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Een foute datum is ongeldig, want hij was toen niet bij U thuis.

Dus het is te ontbinden wegens misleiding.
Koop niets aan deur en ga eerst elders informeren.
Duidelijk een verkoper die niet een product of dienst maar zijn provisie belangrijker vond.

twanus

Ongelezen bericht door twanus »

Na de melding op dit forum heeft homesafety alles naar tevredenheid opgelost!

Gesloten