LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Hooikoortsremmer!!

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Sarinda

Hooikoortsremmer!!

Ongelezen bericht door Sarinda »

Onmisbaar voor iedereen met hooikoorts! Nooit meer last van rode ogen en geïrriteerd neusslijmvlies. Werkt snel en effectief. Klinisch getest!!!
Met deze tekst word er geadventeerd met dit nieuwe voorwerp.
Gezien de prijs (€ 89.00) is het wel noodzakelijk om te weten of dit echt werkt.
Wie kan er mij vertellen of dit een serieus produkt is.

Tanya

Re: Hooikoortsremmer!!

Ongelezen bericht door Tanya »

Zou wel handig zijn als je even zegt om welk product het gaat!!!! Heb zelf al alle bestaande middeltjes uitgeprobeerd, maar niets helpt echt 100%.

Sarinda

ALLERGIEREMMER Bionase

Bestrijdt hooikoorts zonder
medicijnen.
Werkt direct op het neusslijmvlies.

Zeer effectief dankzij specifiek
rood licht.
Remt snel allergie symptonen.

4,5 Minuten per behandeling.

Klinisch getest.

Werkt op 9 Volt batterij excl.

Zo stond het te koop bij de kijkshop!!

Olleke

Ongelezen bericht door Olleke »

Weet niet wat voor een middel dat is wat je wil proberen, maar gebruik zelf sinds een paar jaar Zyrtec.

Dit zijn kleine pilletjes die erg goed helpen bij allergieen en dus ook hooikoorts.

Bij mij werkt het erg goed.
Het is gewoon via de huisarts en apotheek te verkrijgen en wordt bij de meeste ziekenfondsen vergoedt.

Sharon

Ongelezen bericht door Sharon »

Ik gebruik nu sinds 3 jaar pollinex. Dit zijn prikken tegen de graspollen. Deze prikken zijn pas effectief nadat je ze drie jaar achter elkaar hebt gebruikt. Er zitten 6 spuiten in het doosje en die moet door je huisarts of zijn/haar assistente geinjecteerd worden. Dit is voor mij het derde jaar en ik heb dit jaar voor het eerst nergens last van. Er gaat onderhand een wereld voor mij open. Echt geweldig.

Sarinda

Hallo allemaal,

Allemaal goed bedoelde reaktie's,ik slik ook zyrtec en hebben verder al alles geprobeer wat mogelijk is, maar het gaat mij voornamelijk om dat nieuwe apparaatje of iemand dat al heeft gekocht en er al positieve/negatieve ervaringen mee heeft!!

Sarinda

Gesloten