| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] IPhone6
-
aad.verkade
- Contacteer:
IPhone6
Ik heb mijn bericht verwijderd omdat ik me heb vergist in het niveau van de mensen die hier vertoeven. Ik had beter moeten weten. Ik ben weg hier!
Laatst gewijzigd door aad.verkade op 18 aug 2017 13:47, 2 keer totaal gewijzigd.
-
Verwijderd
Re: IPhone6
Dan is ook die 2 jaar fabrieksgarantie verlopen.aad.verkade schreef:Ik ben in het bezit van een iPhone6 van net twee jaar oud.
Maar je kan nog steeds een beroep doen op het non-conformiteitsbeginsel. De bewijslast ligt echter wel bij TS.
-
aad.verkade
- Contacteer:
Moneyman, ik heb mijn uitleg wat aangepast. Ik heb het probleem namelijk al binnen de garantietermijn gemeld.
-
NeoDutchio
Een structureel probleem? Hoeveel miljoenen toestellen zijn er wereldwijd verkocht en bij hoeveel speelt dit probleem? Als u deze cijfers inzichtelijk heeft en kunt bewijzen dat het een fout in het toestel is kunt u dit aankaarten.
Domweg iets roepen omdat een aantal mensen op internet zeggen ditzelfde probleem te hebben is natuurlijk geen bewijs.
Domweg iets roepen omdat een aantal mensen op internet zeggen ditzelfde probleem te hebben is natuurlijk geen bewijs.
-
stofzuigertje
Als de meld datum niet bewijsbaar is, dus via bellen....
Had je Email gestuurd had je bewijs gehad.
Altijd binnen de garantie termijn naast melden ook insturen.
Vooral de laatste maanden word er veel geclaimd omdat ze nog garantie hebben.
Helaas is U nu te laat.
Had je Email gestuurd had je bewijs gehad.
Altijd binnen de garantie termijn naast melden ook insturen.
Vooral de laatste maanden word er veel geclaimd omdat ze nog garantie hebben.
Helaas is U nu te laat.
Waarom neemt u direct contact op met apple en niet met de verkoper? U heeft de wettelijke garantie namelijk met de winkel.
-
Henk Toeter
Pick your battles, mr Verkade.aad.verkade schreef:Zo ja, kunnen we samen optrekken tegen Apple?
Wat Moneyman zegt is de enige juridische mogelijkheid die u heeft. Iphone die niet conform de overeenkomst is die u met de verkoper (is dit Apple?) van het toestel heeft gesloten.
Durf het bijna niet te zeggen..... maar de economische levensduur van een smartphone is 2 jaar. (ja, ik weet dat er consumentenclubs zijn die daar anders over denken)
https://www.consumentenbond.nl/test/ele ... -productenHenk Toeter schreef:Pick your battles, mr Verkade.aad.verkade schreef:Zo ja, kunnen we samen optrekken tegen Apple?
Wat Moneyman zegt is de enige juridische mogelijkheid die u heeft. Iphone die niet conform de overeenkomst is die u met de verkoper (is dit Apple?) van het toestel heeft gesloten.
Durf het bijna niet te zeggen..... maar de economische levensduur van een smartphone is 2 jaar. (ja, ik weet dat er consumentenclubs zijn die daar anders over denken)
Zoals al aangegeven Smartphones hebben niet echt een lange levens verwachting.
heeft u ook op papier dat u het defect in de garantie periode heeft gemeld?
-
stofzuigertje
Dit topic gaat minder lang mee als een I Phone!
Vooral aan einde garantie periode gelijk insturen want aanmelden is niet voldoende.
Vaak hanteren bedrijven datum binnenkomst om alle te laat gestuurde af te wijzen.
Garantie kost geld dus geen dag te laat mag je zijn.
Verder heeft Apple overal maar 1 jaar garantie en daarom in NL zijn ze met onze wetgeving extra streng.
Dat deze antwoorden niet bevallen, ik ben gewoon eerlijk en denk ook aan de winst van commerciële bedrijven,
die gebruik maken van hun rechten en dat is niet netjes maar gebeurde gewoon.
Vooral aan einde garantie periode gelijk insturen want aanmelden is niet voldoende.
Vaak hanteren bedrijven datum binnenkomst om alle te laat gestuurde af te wijzen.
Garantie kost geld dus geen dag te laat mag je zijn.
Verder heeft Apple overal maar 1 jaar garantie en daarom in NL zijn ze met onze wetgeving extra streng.
Dat deze antwoorden niet bevallen, ik ben gewoon eerlijk en denk ook aan de winst van commerciële bedrijven,
die gebruik maken van hun rechten en dat is niet netjes maar gebeurde gewoon.