LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Juwelier Visser zonder klachtenafhandeling of excuus

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Walter

Juwelier Visser zonder klachtenafhandeling of excuus

Ongelezen bericht door Walter »

Mijn horloge ter reparatie aangeboden bij Juwelier Visser te Steenwijk.
Vervolgens is het horloge 2 maanden zoek geweest. Bij ieder bezoek werd mij verteld dat ze me zo spoedig mogelijk zouden bellen als ze enig idee hadden waar het was. Dit is nooit gebeurd. Na 2 maanden was het terecht, maar moest het horloge naar Citizen opgestuurd worden, dit zou niet zo lang duren. 2 Maanden lang kreeg ik te horen dat het horloge er al had moeten zijn en dat ze me zo snel mogelijk zouden bellen. Dit is wederom nooit gebeurd. Toen was voor mij de maat vol. Ik heb mondeling en schriftelijk gevraagd mijn horloge z.s.m. terug te sturen, waarbij ik hun reactie: “Dan komen de verzendkosten wel voor jouw rekening!” heb genegeerd, maar wederom geen resultaat. Na nog meer telefoontjes alleen van mijn kant hoorde ik opeens dat het horloge er was! Helaas geen enkel excuus maar wel een rekening van 45 euro voor het heen en weer sturen van mijn horloge.

Gast

Re: Juwelier Visser zonder klachtenafhandeling of excuus

Ongelezen bericht door Gast »

Jammer dat vele juweliers nog geld moeten verdienen op verzenden van spullen van klanten.
Ik ben zelf juwelier en Citizen dealer ik bereken geen verzendkosten.

Gast

Even langsgaan op een drukke dag, veel klanten in de zaak, en dan even vertellen (luid en duidelijk) dat u het niet pikt dat het zolang duurde en als een horloge niet na behoren is gerepareerd u echt niet van plan bent die 45 euro te gaan betalen!

karr-1

Ongelezen bericht door karr-1 »

Beetje kinderachtig he denk je ook niet? Al die mensen hoeven geen getuige te zijn van jou problemen met de juwelier.

Ik snap dat de klacht terecht is maar bovenstaande oplossing zou ik als winkelier niet pikken.

woman4life

Ongelezen bericht door woman4life »

ja de waarheid is hard maakt het dan uit als de winkelier dat ook te weten komt?
ik zou ook echt kwaad worden als iemand me zoiets zou doen ..

karr-1

Ongelezen bericht door karr-1 »

Als je ooit nog enige hoop op een oplossing wilt hebben moet je vooral dat soort kinderachtige acties gaan doen. Daar help je je zaak geweldig mee...... :twisted:

woman4life

Ongelezen bericht door woman4life »

Nou vertel eens hoe zou jij het oplossen?
misschien kan ik nog wat van je leren
:oops:

Gast

is je horloge inmiddels wel gerepareerd?

Gast

nou ik heb dat ook eens gedaan, midden in een beddenzaak even netjes maar wel duidelijk verteld wat ik van de medewerker en de medewerking van dit bedrijf vond. Ik had tientallen telefoontjes met die sukkel gepleegd maar schoot er niets mee op, ben toen even langsgegaan... en t hielp.
Dus al die mensen die het kinderachtig vinden zijn bang om hun mond open te doen en vinden t 'zielig ofzo' voor de winkelier. Ik zie dat die meneer al langsgeweest is zonder resultaat, is die juwelier nou helemaal van de pot... luisteren zal ie :wink: :wink: :wink:

Gast

s.uk.kel stond daar

melissa329

Ongelezen bericht door melissa329 »

Ik was vandaag bij juwelier visser.
Ik heb vorige week een ring bestel van €50,- dat had de verkoopster gezegd en hebben wij gezien.
Kwam ik vandaag de ring ophalen bleek de ring in 1 keer €150,- euro te zijn.
Toen ik zei dat het niet klopte zei de eigenaar dat ik het mis had en ik eigenlijk aan het liggen was.
Diegene die me hielp ging terug naar de verkoopster die me toen die tijd geholpen had die niks toegaf en alles stug ontkende. Terwijl ze twee dagen ervoor nog wel wist waarvoor we kwamen.
Je kreeg vandaag ook korting die ik niet gehad en de service die ik gekregen had was op zijn zacht gezegd stront. !!!!
Toen me moeder belde vanavond en het uitlegde liet de leidinggevendw ons niet uit praten en zei tegen ons dat wij hem leugenaar noemde terwijl het andersom was.
Het ergste nog is dat ik niet de enigste ben.
Mijn neef had een pandora bedel gekocht van €79,- hiervoor had je een duo bedel. Juwelier visser had deze bedel allebei apart verkocht en dus het dubbele ontvangen.
Toen mijn neef er kwam wou juwelier visser het ook niet toegeven. Maar heeft uiteindelijk het geld terug gegeven

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

melissa329 schreef: de service die ik gekregen had was op zijn zacht gezegd stront. !!!!
Toen me moeder belde vanavond en het uitlegde liet de leidinggevendw ons niet uit praten en zei tegen ons dat wij hem en dus het dubbele ontvangen.
Toen mijn neef er kwam wou juwelier visser het ook niet toegeven.
Uw moeder en uw neef moest u inschakelen ?
U bent toch volwassen ?

En de service is stront ?

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

Gast schreef:Even langsgaan op een drukke dag, veel klanten in de zaak, en dan even vertellen (luid en duidelijk) dat u het niet pikt dat het zolang duurde en als een horloge niet na behoren is gerepareerd u echt niet van plan bent die 45 euro te gaan betalen!
waar staat in het bericht van TS dat het horloge niet is gerepareerd?

crazyme

Ongelezen bericht door crazyme »

@kokka : check even de datum van de reactie...

kokka

Ongelezen bericht door kokka »

oeps.. had niet gezien dat dit weer zo'n (7jaar) oud topic is.
ik snap niet waarom mensen dan niet gewoon een nieuw topic aanmaken.

Gesloten