LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kaarten Apassionata bij Free Recordshop Dordrecht

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
BlondyLicious

Kaarten Apassionata bij Free Recordshop Dordrecht

Ongelezen bericht door BlondyLicious »

Wat ik net toch meemaak, zeg. Echt niet te geloven. :evil: :evil:

Door Debby bij de Free Recordshop in Dordrecht werden we geholpen, we zeiden duidelijk: 2 kaarten voor de 1e rang voor Apassionata. Zij vraagt nog om hoe laat: wij 20.00 uur. Niks aan de hand, betaald enzo.
Dus wij komen thuis en zien dat er op de kaarten staat 15.00 uur. Tja, nu zitten we er dus mee. Normaal controleer je dat in de winkel, maar jah op goed vertrouwen ga je ervanuit dat het goed is en het was al dichtgeplakt (eigenlijk al een rede meer om te kijken). Dus wij gebeld en verteld wat er aan de hand was. Antwoord: ja morgen word je teruggebeld door een collega, want ik ben er niet en de ticketservice is nu dicht. :cry: :cry: :evil: :evil:

Nou jah, we hebben nu plaatsen vooraan en die gaan heel snel dus hopen dat die morgen er nog zijn. Wij gevraagd: als we nou plaatsen achteraan krijgen, krijgen we dan nog ons geld terug? En ja dat kon ze niet vertellen. Wij gevraagd naar een collega van haar die ook aan het werk was, die heeft er veel meer verstand van omdat ze al veel langer daar werkt, maar die wilde ze niet geven. En de bedrijfsleider was er niet :(

Nou nu maar afwachten voor morgen...anders is er mooi 120 euro weggegooid! En dan zijn ze daar nog niet klaar in ieder geval. :evil: :evil:

het vervolg volgt nog

Dilbert29

Re: Kaarten Apassionata bij Free Recordshop Dordrecht

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Is het ook niet een beetje je eigen schuld? Niemand vertrouwd blindelings op de winkelier, je moet altijd ter plekke controleren of je krijgt wat je gevraagd hebt.

Nu is het jou woord tegen dat van het winkelmeisje, daar kom je dus nooit uit.

Bovendien, die paarden zien er om 15.00 hetzelfde uit als om 20.00 dus het maakt niets uit ook.

kaptijn

Re: Kaarten Apassionata bij Free Recordshop Dordrecht

Ongelezen bericht door kaptijn »

Ik ben 2e kerstdag naar apassionata geweest en vond het zo tegenvallen. We zijn vorig jaar naar Goa geweest dat was een fantastische show, ik weet dat ik niet moet vergelijken maar dit had niets met een paardenshow te maken ik vond het zonde van mijn € 58.

Gesloten