LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kaarten Ed Sheeran op naam

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
steven.van-der-heijden
Contacteer:

Kaarten Ed Sheeran op naam

Ongelezen bericht door steven.van-der-heijden »

Hallo,

Een tijdje geleden heb ik twee kaartjes gekocht voor mij en mijn toen huidige vriendin, helaas is deze relatie tot een einde gekomen. Op het moment van aankoop wist ik vrij zeker dat ik met haar naar Ed Sheeran zou gaan, deze plannen zijn nu veranderd.

Het grote probleem is nu dat de kaarten bij aankoop op naam gezet moesten worden. Ik had ze op mijn naam en op haar naam gezet. Nu moet je je legitimatie meenemen om binnen te komen in combinatie met je kaartje. Nu wil ik heel graag haar naam van het kaartje laten halen. Na al enkele berichten naar Ticketmaster en Mojo krijg ik dezelfde reactie: dit doen we niet omdat de artiest heeft gevraagd de kaarten op naam te laten zetten ivm doorverkoop.

Nu snap ik heel goed dat dit tegen doorverkoop is maar ik zit nu in een lastig situatie. Op de site van Mojo staat dit: "Kan ik de naam op mijn ticket(s) laten wijzigen? Dit is helaas niet mogelijk. Als je op het moment van je aankoop niet zeker bent wie er met je meegaat, vul dan meerdere keren je eigen naam in. Jullie moeten dan wel tegelijkertijd langs de kaartcontrole gaan."

Dit zou voor mij een hele goed optie zijn, helaas heb ik dit al voorgelegd bij Ticketmaster en bij Mojo maar hier willen ze ook niet aan mee werken. Het concert is pas in juni dus er is nog tijd zat om een oplossing te vinden voor dit probleem, maar welke oplossing?

Hebben jullie hier ervaring mee en of wat raden jullie mij aan om te doen in dit geval?

Lady1234

Re: Kaarten Ed Sheeran op naam

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Geef het kaartje aan uw ex vriendin.

ManchesterU15

Ongelezen bericht door ManchesterU15 »

Je zou kunnen overwegen het kaartje te 'verkopen' aan jezelf via Ticketswap.

steven.van-der-heijden
Contacteer:

Ongelezen bericht door steven.van-der-heijden »

dat kan helaas niet, je kan deze kaarten niet verkopen via Ticketswap omdat ze uitsluitend op naam verkocht worden.

mahadma

Ongelezen bericht door mahadma »

Is uw ex-vriendin geïnteresseerd om het over te nemen? Dat is de goedkoopste en beste optie. Als dat niet gaat, tja, dan is dit een gevolg van wat je "relatie breuk" noemt.

Gesloten