LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] kijkshop / telefoon

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
ikke...

kijkshop / telefoon

Ongelezen bericht door ikke... »

Koop ik een telefoon met een pre paid kaart van telfort bij de kijkshop.
Kom ik thuis doet de telefoon het niet, ik gelijk terug naar de kijkshop.Word mij verteld dat ik alles maar moet opsturen naar telfort,Ben hem dan wel een paar weken kwijt.
En dit alles voor een dure telefoon die ik een uur geleden kocht bij de kijkshop.
Ik heb dus een dure telefoon die ik na een uur al op moet sturen naar telfort.( en een paar weken zonder telefoon).
Meneer bij de kijkshop vertelde dat alles wat er op de kassabon staat als , ruilen binnen 14 dagen,of niet goed geld terug niet teld als je een telefoon koopt.
Vreemd,, of niet ?????

Gast

Re: kijkshop / telefoon

Ongelezen bericht door Gast »

Naam zegd het al ! Kijkshop ! Kijken en niks kopen daar.Is een flut winkel met slechte service! :evil:

I.P.

Ongelezen bericht door I.P. »

Volgens mij is Kijkshop in dit geval wettelijk verplicht jou een andere telefoon te geven. Ik had me eerst even goed laten voorlichten voordat ik het toestel had opgestuurd.

Mdp

Ongelezen bericht door Mdp »

Kijkshop heeft met de providers afspraken gemaakt mocht na aankoop iets mis zijn met de telefoon
dan kan je contact opnemen met de betreffende provider
dan heb je meestal binnen 5 a 7 werkdagen nieuw toestel in huis
kijkshop kan hem wel opsturen maar dan ben je hem wel 4 weken kwijt daarom die afspraken
als je goed in de vitrines in de winkel kijk
staat er bij geen 16 dagen omruilgarantie
en dat er thuisservice opzit wat betekent voor vragen reparaties garantie en dergelijke moet je bij de provider zijn
als de provider het niet oplost dan is uiteindelijk kijkshop nog wel aansprakelijk

Gast

volgens mij mag je een niet werkend nieuw mobieltje (doa) binnen 24 uur omruilen bij het aankooppunt !!!!!!

dit is gewoon weer een slechte service van de Kijkshop !!!

devil

Ongelezen bericht door devil »

helaas mogen de verkooppunten niets doen met defecte prepaid toestellen van: Orange, Telfort en T-Mobile. Bij bovenstaande netwerken is de provider van het netwerk verantwoordelijk voor de garantieclaims. Let Op: Zelfs de fabrikant van het toestel heeft hier niet eens mee te maken laat staan de winkel. Slechte zaak maar het is niet anders.

amsterdon

Ongelezen bericht door amsterdon »

ik had net precies hetzelfde bij de PhoneHouse

Gast

Kijkshop moet je een nieuwe geven. Niets te maken met de leverancier. Jij hebt hem bij de kijkshop gekocht. De overeenkomst is, jij betaald, zij leveren een product dat werkt. E.e.a. staat in het burgerlijk wetboek!

Edjuh

Ongelezen bericht door Edjuh »

Hetzelfde problemen had ik ook, toestel deed na 2 dagen niets meer.
Ook volgens aanwijzingen van Kijkshop alles via Telfort geregeld.

Telfort heeft een nieuwe toestel opgestuurd en zelfs 10 euro extra beltegoed bijgeschreven voor het ongemak.

Ik vind het ook vreemd dat Kijkshop er zelf niets mee doet maar alles is wel keurig en snel geregeld.

Gast

Mobiele telefoons blijft een lastig verhaal. Je koop het toestel bij een bepaalde winkel maar tekent een contract voor een provider. Toestellen worden om die reden (verbroken simkaarten e.d) niet meer teruggenomen en reparaties lopen via de provider. Het is immesr nooit na te gaan wat er met een mobiele telefoon is gebeurd. Denk aan valschade, vochtschade, etc. Er zijn hierop echter uitzonderingen. Denk hierbij aan de DOA regeling.

Bovenstaand probleem komt bij ons ook af en toe voor. Indien klant binnen 24 uur terug is, ruil ik het toestel om tegen een toestel uit een andere verpakking en laat ik de klant zijn eigen sim kaart en batterij houden. Mits deze gsm het natuurlijk inederdaad niet doet, deze geen krasjes vertoont, etc. Maar niet alle winkels geven deze optie.

Let wel: winkel is hier niet de verantwoordelijke, dat is de provider. Het klinkt misschien raar, maar in dit geval telt de onsite garantie.

Gesloten