Op 22 juli 2014 heb ik een bestelling geplaatst bij bovenstaande webwinkel.
Mijn bestelling bestond uit een stevige fietskar voor 2 honden waarvoor ik behoorlijk wat geld heb neergelegd. 29 juli 2014 ontvangen.
In de kar zit aan het frame een ring waaraan de riem bevestigd kan worden. Deze riem heeft 2 metalen sluitingen en een metalen schuif om de lengte te stellen. Hiervan hadden er twee in de kar moeten zitten maar helaas ontbrak de tweede hiervan.
Ik heb hier direct over gebeld. Er werd aangegeven dat het inderdaad wel vaker was voorgekomen en de riem zou mij nagezonden worden.
Twee dagen later ontving ik via de post een nylon riem met aan de ene kant een lusje en aan de andere kant een plastic clip. De riem is wel verstelbaar, maar de schuif is echter tevens van plastic.
De maand augustus ben ik op vakantie gegaan en na thuiskomst heb ik op 10 september 2014 een e-mail gestuurd dat ik het niet eens ben met de manier van oplossen en dat ik een gelijkwaardig product wilde ontvangen, hetzelfde dus als waar ik voor betaald heb en waarvan al een riem aanwezig is in de kar.
Omdat ik op 7 oktober 2014 nog niets gehoord had heb ik er maar eens een herinnerings e-mail uitgestuurd met de vraag wanneer ik antwoord zou krijgen.
Vervolgens op 19 december 2014 nog maar een keer...
22 december 2014 kreeg ik antwoord, alles met uitroeptekens erachter en dat dit net zo sterk zou moeten zijn als de andere riem.
Ik stuurde direct terug hier niet mee akkoord te gaan en dat de riem niet eens bevestigd kan worden aan de kar.
24 december 2014 antwoord terug; ik zou de riem vast moeten kunnen maken doormiddel van het oog wat eraan zit. De ijzeren variant is out of stock en komen niet meer binnen. Ik kan nog wel zo'n plastic geval toegestuurd krijgen, dan heb ik er daar in ieder geval twee van. Zucht.. Ze zijn al niet aan het frame vast te maken en nogmaals, ik ga niet akkoord met de plastic variant, ik heb 2 sterke honden en deze trekken dit bovendien zo stuk!
Moe van het kastje en de muur heb ik uiteindelijk op 20 januari 2015 weer een mail eraan gewaagd en gezegd dat ik zeer ontevreden ben en dat ik de kar dan maar (op hun kosten) wil terugsturen en mijn geld terug wil ontvangen. Ik ben er helemaal klaar mee..
Heden 13 maart 2015 heb ik nog steeds geen antwoord, 5 maart 2015 nog een herinnering uitgestuurd maar tot de dag van vandaag heeft het niet geholpen...
Het enige wat ik nu nog wil is dat ding terugsturen en mijn geld terug, wat kan ik hier verder mee en wat moet ik doen??
| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Klacht: Fietskar-winkel.nl/ Enduring International BV
-
JvSlogteren
-
Barre Barry
Re: Klacht: Fietskar-winkel.nl/ Enduring International BV
Heb je die kar in de tussentijd gebruikt?
-
JvSlogteren
Re: Klacht: Fietskar-winkel.nl/ Enduring International BV
Ik heb de kar nog niet gebruikt.
Er zit maar 1 oog in de kar, de andere ontbreekt ook dus helaas is dat geen optie. De plastic riem heeft alleen een lus die ik niet om het frame kan schuiven. Wanneer ik hem erom zou halen en de riem door de lus zou halen verliest het totaal zijn functie want dan glijdt de riem alsnog langs het frame door de hele kar en is de kans groot dat de kar beschadigt op andere bevestigingspunten. Hierop zal geen garantie zitten omdat het gebruik dan niet op juiste manier gedaan is...
Er zit maar 1 oog in de kar, de andere ontbreekt ook dus helaas is dat geen optie. De plastic riem heeft alleen een lus die ik niet om het frame kan schuiven. Wanneer ik hem erom zou halen en de riem door de lus zou halen verliest het totaal zijn functie want dan glijdt de riem alsnog langs het frame door de hele kar en is de kans groot dat de kar beschadigt op andere bevestigingspunten. Hierop zal geen garantie zitten omdat het gebruik dan niet op juiste manier gedaan is...