LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kleding

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
sn33ky

Kleding

Ongelezen bericht door sn33ky »

Vraag:

Ik heb 1 maand geleden een korte broek gekocht bij CHASIN. deze zag er goed uit en kwalitatief in orde. ik heb er dan ook 59,95 voor betaald.

Nou is deze broek overal gescheurd. de achterzakken zijn geschuerd, De riemhouders zijn op sommige plaatsen gescheurd, De zijzak heeft kleine scheurtjes, En vandaag kwam de grote scheur toen ik een sprongetje maakte in de lucht. Heel de binnenkant open.

Mag ik hier mee terug en mijn bedrag terug vragen?

Ik maak het wel meer mee dat kleding paar dgen al problemen ondervind. meestal door mij en onzorgzaam mee omgaan maar dit vind ik wel helemaal te gek!

Graag wat advies wat ik hiermee kan doen.

miena

Re: Kleding

Ongelezen bericht door miena »

Weggooien 8)

magel725

Ongelezen bericht door magel725 »

Ik maak het wel meer mee dat kleding paar dgen al problemen ondervind. meestal door mij en onzorgzaam mee omgaan maar dit vind ik wel helemaal te gek!

Graag wat advies wat ik hiermee kan doen.
Misschien iets zuiniger met je kleding om gaan?

cybertomaat

Ongelezen bericht door cybertomaat »

dit scheuren / stukgaan ... gebeurde dit VOOR de eerste wasbeurt of daarna ?? zou nl. ook aan uw manier van wassen kunnen liggen.......

kanovaarder

Ongelezen bericht door kanovaarder »

Korte broek scheuren, dus bloot lopen.

Nee hoor, dit was natuurlijk niet serieus.
Maar ik, bekend staand als kampioen vraagsteller vraag mij toch af of het scheuren zijn in de stof of laten de stiksels los?

In ieder geval terug gaan naar de winkel en vragen om herstel.
Kan dit niet dan zou u in principe recht hebben op een nieuwe korte broek.

Uittrekken ter plaatse en op de toonbank smijten is zeker op plaatsen als de Nieuwendijk Amsterdam echter niet aan te raden.
In een dorp wordt men lopend terug naar huis in alleen de onderbroek al snel de 'dorpsgek'.

Advies, neem wel nog een andere broek mee voor de zekerheid!

Grootvader

Gesloten