LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kruidvat sieraden

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Denny

Kruidvat sieraden

Ongelezen bericht door Denny »

Hey,

Laatst zat ik samen met mijn vriendin op de bank en bladerde we het reclame foldertje van de kruidvat door. daarin stond een aanbieding voor een gouden hanger waar je een foto in kon laten graveren. Mijn vriendin zei toen die wil ik eigenlijk wel hebben van me overleden hondje. Dus ik als verassing de volgende dag naar de kruidvat en eerst gevragen hoe dat werkte het was volkomen duidelijk voor me dus ik dacht nou gelijk doen dan is me meissie ook weer blij. Ik vroeg aan de medewerker of hij me kon helpen met het invullen en dat deed hij ook heel netjes en beleefd. Ik vroeg waar kan ik deze envelop met foto neerleggen zodat hij verstuurd kan worden daarop zei de medewerker als je hem aan mij geeft stop ik hem wel in de bak en dan kan je hem over 3 weken afhalen. dus ik 3 weken later terug nog niets, ik denk dat kan komen door de feestdagen dus niets aan de hand. ik ging dus weer een week later terug maar nog steeds niet. kruidvat ging gelijk bellen en kwamen dus tot de conclussie dat hij nooit bij de centrale is aangekomen en dus ergens kwijt was geraakt. Daar ik de verantwoording over de foto en de opdracht in handen van de oow zo goede werknemer toevertrouwde acht ik me zelf hier voor niet aansprakelijk en vind ik dus ook niet dat het op me eigen risisco is gegaan. in middels zijn ze een zoekactie begonnen maar dat is 1 op de miljoen dat hij wordt terug gevonden. U mag allen best weten dat ik 2 dagen ruzie met me vriendin heb gehad omdat dit haar enigste foto van haar overleden hondje was. Kan ik hier iets tegen doen of heeft iemand tips voor me? wat een leuk kado leek te worden is nu een groot probleem geworden.

groetjes Denny

Fenkie
Berichten: 136
Lid geworden op: 10 dec 2004 17:52

Re: Kruidvat sieraden

Ongelezen bericht door Fenkie »

Beste Denny,

Misschien mosterd na de maaltijd maar maak de volgende keer eerst een scan van de foto en geef kruidvat het kopie mee.

Heb je geen negatieven meer van deze foto?

En voor wat betreft de aansprakelijkheid, kuridvat is hiervoor zeker aansprakelijk.

Succes.

Kruidvat

Re: Kruidvat sieraden

Ongelezen bericht door Kruidvat »

Beste Denny,

Zeg niet dat het weer goed komt hoor maar hoop dat ik je misschien nog klein beetje kan helpen. Werk zelf al zon 10 jaar bij Kruidvat waarvan 4 jaar als filiaalmanager dus weet precies hoe de gang van zaken is .

Wil gewoon voor jouw even neerzetten wat de gang van zaken is en of het betreffende filiaal dit inderdaad allemaal gedaan heeft.

Het is nl. een beetje vreemd dat deze foto nooit bij de centrale is aangekomen, normaal wordt nl. meteen het nr. ingeboekt en kunnen zij meteen zien hoe of wat.

Dus mijn vraag is dan ook: Is deze opdracht daadwerkelijk opgestuurd?
Heb zelf nl. ooit een keer meegemaakt dat er een opdracht achter de fotobak was gevallen en lag dus nog gewoon in het filiaal. (opdrachten voor sieraden gaan nl. mee met de foto-opdrachten en komen normaal gesproken eerst in een bak in de winkel alvorens 's avonds opgehaald te worden)

Mocht dit nou echt niet het geval zijn dan moeten ze een zoekopdracht maken waar zoveel mogelijk gegevens op vermeld dienen te worden, en inderdaad mocht je hier nog een negatief van hebben dan kan uiteraard kostenloos een nieuwe afdruk gemaakt worden.

Echter het verwerken van een zoekopdracht duurt wel even, zeker zon 2 a 3 weken voordat je daar wat van hoort.

Een aktie die het filiaal zelf zou kunnen ondernemen is een mail sturen naar alle filialen in het district of zij p.o de opdracht binnen hebben gekregen. (misschien heeft het filiaal verzuimd een stempel op de opdrachtzak te zetten en weten ze niet voor welk filiaal het bestemd is) Tevens zou het nog in het weekbericht gezet kunnen worden (dit bereikt alle filialen van Kruidvat)

Afijn hoop dat er iets gaat lukken. In de 10 jaar dat ik bij Kruidvat werk heb ik nog maar 1x meegemaakt dat iets niet is opgelost, en echter wel meerdere zoekopdrachten gehad.

Groet,

Renate

j.e.j.hollander

Re: Kruidvat sieraden

Ongelezen bericht door j.e.j.hollander »

Zo'n zoekopdracht stelt niets voor. in december is mij hetzelfde overkomen, foto's kwijt, zoekopdracht gemaakt,
Gelukkig was ik zelf zo bijdehand om steeds te vragen of mijn kerstfoto's klaar waren (70 kerstkaarten) en opeens ja hoor daar waren ze, achter de toonbank.
Wat is het nut van de zoekopdracht?
Er wordt niets mee gedaan.
Eerlijk is eerlijk: ik had een andere kaarten besteld en die hoefd ik niet te nemen. dat was wel weer netjes

kruidvat

Re: Kruidvat sieraden

Ongelezen bericht door kruidvat »

Beste Hollander,

Het nut van zon zoekopdracht is dat het zo zou kunnen zijn dat de desbetreffende foto's in een verkeerde opdrachtzak terecht zijn gekomen. Op een zoekopdracht vul je zoveel mogelijk gegevens in, waardoor het dus makkelijker voor de centrale wordt om de foto's weer op de juiste bestemming te krijgen.

Feit blijft natuurlijk wel dat het filiaal wel goed in de gaten moet houden of een zoekopdracht weer terecht is! Want Cewe-Color (de fotocentrale) stuurt ze weer mee met het reguliere fotowerk. En dat is er dus in jouw geval gebeurd! Dat is slordig van het filiaal.

Groet,

Renate

Gast

Re: Kruidvat sieraden

Ongelezen bericht door Gast »

groetjes terug Renate.

Denny

Re: Kruidvat sieraden

Ongelezen bericht door Denny »

Hey Hey,

Nou na lang wachten heb ik dan eindelijk toch mijn foto terug. Het was inderdaad zo dat het betreffende filiaal er geen stempel op had gedaan en ik dus helemaal naar tilburg toe moest om het daar op te halen. Ik had op zijn minst een excuus gehoord of iets van reiskosten (lees tegoed bon van kruidvat) gehad voor het ongemak dat mij is aangedaan. maar nee daar blijft het dan maar bij

groetjes Denny

Gesloten