Ik koop begin December gel kaarsjes bij het kruidvat.
Deze kaarsjes zitten in een glazen omhulsel.
Het waren er 6 in 1 pak.
Bij 1 van die kaarsjes is het glas gaan scheuren, en dat heeft een brandplek gemaakt op onze tafel (Ik had er niets onder gezet want dat stond ook niet op de verpakking)
Ik bel het kruidvat op en zij zeggen dat ik een klachtenformulier moet invullen samen met een foto. Ik heb dat gedaan en ik kreeg een brief terug (na ongeveer 8 weken).
Ze vergoeden de schade niet want ik had er iets onder moeten zetten.
Ik begrijp hier helemaal niets van. Door de telefoon zeiden ze wat anders.
Kan dit zomaar????
LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Kruidvat
Re: Kruidvat
ja tuurlijk ken dit zomaar.
het is logisch nadenken met kaarsjes.
als het huis was afgebrand door die kaarsjes zou je dan dneken dat kruidvat ff heel je huis gaat vergoeden.......
het is logisch nadenken met kaarsjes.
als het huis was afgebrand door die kaarsjes zou je dan dneken dat kruidvat ff heel je huis gaat vergoeden.......

bovendien kan glas altijd scheuren als het te heet wordt.
Ik ben een verkoopmedewerkster van de Kruidvat en die kaarsjes zijn in december/januari uit de handel gehaald.
Heeft als het goed is ook in de kranten gestaan dat je de kaarsjes kan terugbrengen en je geld terugkrijgt.
Schade kunnen we niks aandoen, helaas.
Heeft als het goed is ook in de kranten gestaan dat je de kaarsjes kan terugbrengen en je geld terugkrijgt.
Schade kunnen we niks aandoen, helaas.
-
glas kan wel scheuren als het heet word maar je verwacht dat een kaars die in glas yit dr dan tegen kan of niet