LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] KTV Products

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Rinette

KTV Products

Ongelezen bericht door Rinette »

Ik vroeg me af of er meer mensen zijn die problemen hebben met dit bedrijf...
het is een bedrijf die pakketten stuurt met kinderboekjes of dvd's. zie: http://www.ktvproducts.nl
Wij hebben meerdere malen gebeld vanwege het niet ontvangen van pakketten en toch telkens een herinnering krijgen dat we moeten betalen. Toen we ze telefonisch niet te pakken kregen hebben we ook weer meerdere malen gemaild, de leesbevestiging kwam wél binnen maar wij ontvingen geen antwoord.
We hebben een opzegbrief gestuurd maar nu blijkt dat het adres niet klopt, we kregen de brief terug met erbij vermeld, namens tnt,: Vertrokken/onbewoond...

Iemand enig idee wat nu te doen, behalve de rekeningen niet meer te betalen tot ze contact hebben opgenomen met ons??

stofzuigertje

Re: KTV Products

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Bij geen Telefoon en fout adres niets meer betalen.
Zij moeten op de op de site aangegeven manier bereikbaar zijn.

U kunt het lopende contract als ONTBONDEN beschouwen en wacht rustig af.
Een incasso bureau moet als ze iets willen eerst hun echte adres geven.
Dus wacht rustig.

Rinette

Ongelezen bericht door Rinette »

Okay bedankt!!

marcovanderheide

Ongelezen bericht door marcovanderheide »

Hallo ik heb nog nooit iets ontvangen van ktv products sinds januari 2009.
Ik heb net een mail gestuurd maar krijg hem weer terug.
De aut. incasso gaat in keer per 3 maand bij ons daarom heb je dat niet zo snel in de gaten. Dat het bij ons alsnog 2 keer is afgeschreven is sinds ik het doorhad is laksheid mijnerzijds.
Maar ik vermoed oplichting en overweeg aangifte ben benieuwd of er meer mensen
zijn benadeeld

pinkeltje1980

Ongelezen bericht door pinkeltje1980 »

Ook wij zijn de dupe van deze in mijn ogen oplichters geworden.
In Mei 2008 heb ik mij lid gemaakt van deze club. In het begin werden er braaf boekjes en cd's gestuurd. Maar van af oktober 2008 niet meer. Wel werdt er steeds geld van mijn rekening afgetrokken.
In Januari 2009 heb ik het schriftelijk stop laten zetten. Ik kreeg ook de bevestiging in huis. Maar nog steeds bleven ze geld van mijn rekening halen en stuurden geen boeken :evil:
Ik heb 10 tallen mails gestuurd, ..tig keer gebeld, we hebben het afgetrokken geld meerdere keren laten terug storten, ik heb hun rekening laten blokeren en wat doen zij.... zij nemen gewoon een ander incassobureau en we hebben geprobeerd aangifte te doen. De politie zei niets te kunnen doen.
Ik heb huilend de incassobureau gebeld. Zij vonden het een vervelende zaak, maar ook zij konden niet veel doen. Ze gingen er een melding van maken bij de uitgever.

Ik heb het gevoel met mijn rug tegen de muur te staan en ben zolangzamer hand wanhopig. Ik weet niet meer hoe ik deze oplichters moet stoppen. Ik heb hen zelfs die vraag ook gesteld.... Maar ja geen antwoord he?

Ik ben er zoooo zat van!! :twisted: :twisted: Help!

marcovanderheide

Hallo pinkeltje ik weet niet hoe het wettelijk zit maar naar mijn idee als ze niets leveren zijn ze in gebreke lijkt me dat je dan niet hoeft te betalen.
Ik heb geprobeerd een mail naar ktv te sturen mar krijg hem terug.
Ik ga straks ook gewoon elke keer het bedrag terugboeken en zie wel hoe het gaat.
Telefonisch kon ik ze ook niet bereiken.
Ik ga nog actief bezig wat de mogelijkheden zijn maar ook aangifte doen.

marcovanderheide

p.s Als je een kopie van je opzegging eens naar het incasso bureau stuurt.
vriendelijke groet Marco

marcovanderheide

Volgens het handels register nad de kamer van koophandel zijn ze uitgeschreven met de op mijn contract sannde kvk nummer

Sarena39

Ongelezen bericht door Sarena39 »

men hé wat ben ik hier boos over ,nu ik dit lees.....
wat een :twisted: :evil: :cry: :oops: oplichters!!!!!
ik heb op 13-11-2009 nog contact met ze gehad en ze beloofde me de pakjes die mijn zoon,die lichtelijk verstandelijk gehandicapt is, die zo spoedig mogelijk na te sturen,mijn zoon blij,kom je nog bedrogen uit,hebben die gasten geen idee,wat ze een kind hiermee aandoen,om het geld gaat het me niet,nouja...... moet het wel doen van mn uitkering,wat al niet veel is en dan wordt je zo ..................... :oops:
als ze een hart zouden hebben zouden ze hun beloftes nakomen ,maar zelfs daarin bezeiken ze je in..
oja..... ik heb net op de KvK gekeken en ze gaven me dit adres ...klopt deze wel???? voor ik weer een aangetekende brief daarheen stuur en weer aangetekend teug krijg???
KTV Products
haerdawei 17
8854 oostbierum

groetjes van een moeder die nu haar traantjes weg pinkt.........

Gesloten