LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Kwantum levert niet en ik mag betaalde bestelling niet annuleren

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Willievdh

Kwantum levert niet en ik mag betaalde bestelling niet annuleren

Ongelezen bericht door Willievdh »

Ik heb op 20 augustus voor ruim 1600 euro aan tapijt en zeil besteld bij kwantum online (omdat in de winkel de pc het niet deed) en betaald.
Het zou vandaag geleverd worden door hun leverancier.
Vanochtend gebeld om te vragen hoe laat, bleek bestelling niet in systeem van leverancier voor te komen, ook niet voor een andere datum.
Klantenservice kwantum geeft aan niet te weten of erachter te kunnen komen waar mijn tapijt en zeil zich bevind.
Aangezien ik 7 september stoffeerders heb en ik zonder tapijt niets kan laten leggen en niemand weet waar mijn bestelling gebleven is, wil ik deze annuleren om het elders te kunnen bestellen. Zodat ik op 7 september wel wat kan laten leggen... echter dat mag niet, want het is bestelling op maat...
Maar als kwantum niet op tijd levert, heb ik dan geen recht op mijn geld terug?

Sira

Re: Kwantum levert niet en ik mag betaalde bestelling niet annuleren

Ongelezen bericht door Sira »

Als u het zou kunnen annuleren en elders wilt bestellen, verwacht ik niet dat u het 7 september wel in huis heeft. Hooguit misschien bij een plaatselijke woninginrichter, maar dan moet hij het ook wel op voorraad hebben.

Hawk-Eye

Re: Kwantum levert niet en ik mag betaalde bestelling niet annuleren

Ongelezen bericht door Hawk-Eye »

lees deze link even door en stuur deze desnoods door naar de verkoper....

https://www.charlotteslaw.nl/webwinkelr ... t-gemaakt/

Gesloten