LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Lamp van Abaro na maand nog niet geleverd

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
lisette.van-scharrenburg

Lamp van Abaro na maand nog niet geleverd

Ongelezen bericht door lisette.van-scharrenburg »

Ik heb een oceanlight lamp bij Abaro besteld, maar deze is na een maand nog steeds niet geleverd. Ze hebben geen klantenservice, maar toen ik vorige week een mail stuurde waar mijn bestelling bleef, kreeg ik een (automatisch gegenereerde?) antwoordmail, dat de bestelling door de Corona langer duurde maar dat ze uiterlijk deze week mij een track en trace code zouden gegeven. Deze heb ik niet gehad, en nu ik opnieuw een mail heb gestuurd, reageren ze helemaal niet meer.

Op internet zie ik inmiddels allemaal dezelfde reacties, van mensen die een lamp hebben besteld maar niets hebben ontvangen en ook niets meer horen,

Ik vrees dat ik hier met oplichters te maken heb,

NeoDutchio

Re: Lamp van Abaro na maand nog niet geleverd

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Contact via een formulier, adres is een woonhuis en KVK is van een groothandel.
Klassiek voorbeeld van een dropshipper. U betaalt een hoop meer en deze verkoper geeft de bestelling in bij Ali en laat het bij u afleveren. En ja, er schijnt iets van een wereldwijde pandemie te zijn waardoor bestellingen op zich laten wachten.

Uw zogenaamde erg gewilde lamp waar er nog maar een paar van beschikbar zijn, zijn voor een appel en een ei bij Ali te koop.

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Volgende keer maar via Aliexpress bestellen.

€ 14,11 42%OFF | Led Night Light Ocean Wave Projector Sterrenhemel Aurora Baby Slapen Licht Usb Lamp Veilleuse Enfant Kinderen Nachtlampje
https://s.click.aliexpress.com/e/_B1DFQU

henk51

Ongelezen bericht door henk51 »

TS schreef: Ik vrees dat ik hier met oplichters te maken heb,

Nee hoor geen oplichters maar dropshippers. Handige zakenlui Elke dag staan er wel meerdere van uw soort vragen op dit soort topics.

Men ziet meestal op facebook bv een spetterende aanbieding van 120 euro voor maar liefst 60 euro. Men besteld dit verkoper besteld dit rechtstreeks bij ALI op uw adres voor nog geen 10 euro en laat het rechtstreeks bij koper bezorgen. Volg in het vervolg advies Theotrucker op. Ik doe dit al jaren I.v.m corona duren de zendingen vanuit china wat langer

Theotrucker

Ongelezen bericht door Theotrucker »

Soms worden dropshippers in een later stadium oplichters. Zodra ze merken dat de mensen toch grif betalen en ze inmiddels bedreven zijn in het afweren van lastige klanten. Dan bestellen ze maar niets meer. Dan komen er ook geen problemen met de douane en retouren.

Gesloten