LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ledikantje babydump

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
van mensvoort

ledikantje babydump

Ongelezen bericht door van mensvoort »

Toen mijn zoontje tien maanden was kocht ik voor hem een ledikantje ter vervanging van zijn wieg. Ik kocht het ledikantje bij Babydump en het kostte afgeprijst 400, gulden. Bij levering viel me direct op dat het niet erg hoog was, volgens een kennis van mij zou ieder ledikantje voldoen aan standaard maten dus ik heb toen niets ondernomen. Nog geen acht maanden later kon ik uit veiligheidsoverwegingen al geen dekbedje meer in het ledikantje leggen. Al zou een dekbedje in een hoekje worden gepropt zou mijn zoontje met zijn buik de rand van de ledikant raken en dan wordt het gevaarlijk natuurlijk. Tot mijn grote schrik bleek daar geen dekbed voor nodig. Zomaar op een dag, hij was toen net anderhalf en hij is niet bijzonder groot, heeft hij zich opgetrokken aan de rand en is er over heen gevallen, gelukkig niet met nare gevolgen.

Ik heb n.a.v deze gebeurtenis contact opgenomen met Babydump, de situatie uitgelegd en gevraagd wat zij daar van vinden. Het antwoord was simpel: ze kunnen er niets mee en vinden dat ik maar een nieuw bedje moet kopen. Mijn mening is dat een ledikant waar een kind van anderhalf jaar overheen kan klimmen niet veilig is. De medewerker zei daarop: 'Ach niet veilig, het is niet goed als een kind elke keer over de rand heen valt maar het ledikantje is op veiligheid getest en goedgekeurd, dus het is wel veilig.'
Van geldteruggave of korting op een volgende bedje is geen enkele sprake. Ik voel me een beetje bedrogen, ik had geen vierhonderd gulden uit willen geven voor een bedje dat na acht maanden al niet meer veilig is.
Heeft iemand ook een dergelijke situatie meegemaakt?
Dit moet toch niet voor kunnen komen of heb ik het mis en is dit echt een uitzonderlijke (pech)situatie?
Wie wil mij zijn/ haar mening laten horen...

:[email protected]

Gesloten