LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] luchtverfrissers echt zo giftig ? welke kunnen wel ?

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
schenk

luchtverfrissers echt zo giftig ? welke kunnen wel ?

Ongelezen bericht door schenk »

Was best geallarmeerd toen ik het stukje over luchtverfrissers e.d. op tv zag. Gebruik namelijk vanalles, ook wierrook en etherische olie. Ik vraag me nu af, in hoeverre is het echt schadelijk en welke (merken) kun je dan wel veilig gebruiken ? Iemand een idee ?

Gast

Re: luchtverfrissers echt zo giftig ? welke kunnen wel ?

Ongelezen bericht door Gast »

alles kan, indien met mate, ook goed ventileren en niet de hele dag die chemische zooi recht onder je neus houden, dan zal het best goed gaan :)

Gast

Ach ze moeten toch wat te doen hebben die ondezoeks-mensen.
Als je op alles in gaat heb je geen leven!
Nu zijn het de luchtverfrissers, dan is het de deoderant, de melk en tandpasta zou ook slecht zijn en pepermunt ook al.
Wat dachten jullie van al die onzichtbare stralingen in de lucht, binen en buitenshuis.

Nog even en we moeten ruimtepakken aan om gezond te blijven.
Laat die onderzoekers maar onderzoeken, houdt ze van de straat, maar ik blijf gewoon normaal leven i.p.v. me zorgen maken om een geurtje wat ik 1x per dag in m'n kamer spuit.

melis

Ongelezen bericht door melis »

Ik denk dat het allemaal wel meevalt.
Ga eens een half uur naar buiten en kijk eens wat je daar van binnenkrijgt.

Ik vraag me alleen af waarom ze nu pas met zo'n onderzoek komen.

Bij mij blijven lekker mijn geurkaarsjes en wierookstokjes aan gaan
's avonds.

Gast

Het is natuurlijk al veel langer bekend.. in azie gaan mensen dood door de wierrook die daar vollop gebrand worden..

Ik heb iedergeval al alle electrische geur apparaten tot groot ongenoegen van mijn vriendin in de vuilnisbak gegooit.. 1 rokende thuis is slecht genoeg voor de lucht..

zolang je niet aan de snelweg woont zou ik maar goed luchten een geen vieze luchtjes je huis binnen laten... en tuurlijk is deodorant ook kankerverwekkend.. vooral die spuitbussen dat kan je zelf wel bedenken.

Gesloten