LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] malafide handelingen uitgeverij educatief te voorschoten.

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
sebastiaan karsijns

malafide handelingen uitgeverij educatief te voorschoten.

Ongelezen bericht door sebastiaan karsijns »

Begin dit jaar een proefpakket kaligrafie besteld.ook gekregen.reactiekaart niet teruggezonden dit om de cursus te ontvangen.eerste acceptgiro (voor de eersteles ontvangen)Deze betaald ondanks dat er nog geen lesmatriaal is toegezonden door EDUCATIEF ook het proef pakket was betaald.Maanden niets gehoord totdat het incassoburo INTRUM JUSTITIA te den haag met een vordering van fl 342,- kwam.EDUCATIEF had de zaak uit handen gegeven.ondanks dat ik nog steeds geen lesmatriaal had gekregen.Toen gebeld naar EDUCATIEF,en men vertelde dat het wel was verzonden.Ik vertelde dat ik niet voor afgifte van het pakket had getekend bij de ptt.Ze hadden hier geen boodsschap aan,en moest zelf maar uitzoeken waar het pakket was gebleven.Mijn mening is dat EDUCATIEF dit dient uit te zoeken ,deze hebben het pakket verstuurd .Op 26-11 komt INTRUM JUSTIA met een mededeling om te regelen met EDUCATIEF om het pakket alsnog te zenden. heb dit geweigerd daar mijn goede naam in eer is aangetast,en ik dus niets als ellende van bovenstaande bedrijven heb ondervonden.heb ook geweigerd te betalen voor iets wat ik niet heb gekregen.Op26-11 beloofde INTRUM JUSTITIA mij een gerechtelijke procedure.Best radar team is dit nu recht in nederland,en een eerlijke mannier van zaken doen?Bij mij zijn het oplichters,en hoop dat u er wat aan kunt doen. vr groeten sebastiaan karsijns

1976terapel
Berichten: 2
Lid geworden op: 10 mei 2004 22:56

Re: malafide handelingen uitgeverij educatief te voorschoten.

Ongelezen bericht door 1976terapel »

ik heb uitgeverij educatief met succes aangevochten. met de Rechtsbijstand is het gelukt om helemaal in het gelijk gesteld te worden. hun proefpakkettenzwendel moet gestopt worden, dit loopt al jaren en het is onwettig!!
ik roep een ieder die nog of te maken heeft gehad met uitgeverij educatief op om mij te mailen zodat wij ons kunnen verenigen, ik bezit informatie die hen op de kniën krijgt dus mail: [email protected]

Gesloten