| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Massagestaaf
-
Rita
Re: Massagestaaf
Ik dacht dat jij met je staafje aan het spelen was, vandaar dat je onzin uitkraamt.
-
Anita
Meisje is lid geworden van de Freedom Travel Club en zoekt nu adressen om haar geld terug te krijgen. En die noemt ons legiolosers. Met haar paardenstaafje.
-
Meisje
Met recht dus (legio)losers.
Stelletje jaloerse wijven....
Ed,
Luister maar niet naar ze. Ik ben toch veel leuker,
dat weet je.
Stelletje jaloerse wijven....
Ed,
Luister maar niet naar ze. Ik ben toch veel leuker,
dat weet je.
-
Ted
Hallo, leuk Meisje, hoe is het met jou ?
Aangezien Ed even geen tijd heeft, neem ik het maar even over Ted vind jou de allerleukste hoor zeker weten.
Ted.
Aangezien Ed even geen tijd heeft, neem ik het maar even over Ted vind jou de allerleukste hoor zeker weten.
Ted.
-
Meisje
Ha Ed,
Blij dat je me nog leuk vindt. Ik woon in Amsterdam en zaterdag komt goed uit. Mijn vriend gaat vissen. Mail even waar we elkaar kunnen ontmoeten.
Blij dat je me nog leuk vindt. Ik woon in Amsterdam en zaterdag komt goed uit. Mijn vriend gaat vissen. Mail even waar we elkaar kunnen ontmoeten.
-
Luc
Ed schreef: Weer eentje die over mensen oordeeld zonder ze te kennen.
je marcheert alleen nog maar schuiner.
je marcheert alleen nog maar schuiner.
-
Luc
Ed, jouw naam rijmt op bed. kan geen toeval zijn als ik je berichten lees. ik mag omvallen als jij een vriendin hebt trouwens.
je bent gewoon de bezemwagen van ons mannenpeloton.
je bent gewoon de bezemwagen van ons mannenpeloton.
-
Fred
hoi!
mijn naam reimt ook op et, en Meisje lijkt mei wel een lekkere snollebol ben nu noch dakloos en ik moet me ook nog wasen beetje lang gelleden maar mag ik ok mee?
mijn naam reimt ook op et, en Meisje lijkt mei wel een lekkere snollebol ben nu noch dakloos en ik moet me ook nog wasen beetje lang gelleden maar mag ik ok mee?
-
Meisje
Nou Fred,
Zoals het een echte 'snollebol' betaamt neem ik het niet zo
nauw.
Maar bij jou trek ik toch echt de grens. Ik ga niet mee met stinkende dakloze (dus geeneens geld voor een drankje) losers. Ook niet met Legio-losers trouwens.
Zoals het een echte 'snollebol' betaamt neem ik het niet zo
nauw.
Maar bij jou trek ik toch echt de grens. Ik ga niet mee met stinkende dakloze (dus geeneens geld voor een drankje) losers. Ook niet met Legio-losers trouwens.
-
Ed
Luc, zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten.
En jij gaat kennelijk in de 1e instantie uit van het slechte in de mens.
Erg kortzichtig hoor.
En jij gaat kennelijk in de 1e instantie uit van het slechte in de mens.
Erg kortzichtig hoor.