LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Matras, Garantietermijn

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
MAXIEM

Re: Matras, Garantietermijn

Ongelezen bericht door MAXIEM »

@
Je schreef:

<off-topic>
Binnenkort zal ik een artikel over Lindorff en haar werkwijze publiceren. Er is al veel over geschreven, maar ik heb -met succes- een strijd gevoerd tegen dit bedrijf. Binnenkort meer!

Heb je dat artikel inmiddels geplaatst? Zo ja, kun je mij een link geven?

MAXIEM

mihoen

Ongelezen bericht door mihoen »

binnenveringsmatrassen met van die springveren verkopen wij in het noorden liever alleen als logeermatras, en zeker niet voor dagelijks gebruik. de garantie geeft iets aan over de levensduur. als er 3 jaar op zit, en je keert en draait m regelmatig, en je hebt er een matrasbeschermer onder (advies van de productinformatie in de winkel, doe je dat niet sta je erg slecht als je aanspraak wilt maken op garantie) moet ie logischerwijze langer meegaan.
een levernacier heeft niets aan dingen die misgaan binnen de garantietermijn. en wees eerlijk,de meeste dingen gaan pas stuk als de garantie verstreken is?

daarbij komt, garantie op matrassen is aflopend, dwz 100% in jaar 1, 2/3de in jaar 2 en 1/3 in jaar 3 (als er 3 jaar garantie opzit)

poespas

Ongelezen bericht door poespas »

In het Noorden zijn de mensen toch een beetje vreemd :mrgreen:

Gesloten