LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] miriale

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
natassie

miriale

Ongelezen bericht door natassie »

Ik start maar een nieuw onderwerp over Miriale omdat ik alleen maar reacties kan vinden tot 2005.
Mijn vriend werd vandaag gebeld op zijn telefoon door Miriale die op zoek waren naar mij (hoe ze aan mijn naam komen geen idee)
Het zat me niet helemaal lekker dus ben ik op internet is gaan zoeken en bleek dat er heel veel mensen lastig werden gevallen door dit bedrijf maar ik kon geen recente reacties vinden.
Ik ben nu vandaag al 4 keer gebeld door deze mensen en word er stapelgek van.
Zijn er nog meer mensen die op dit moment lastig worden gevallen?

jor

Re: miriale

Ongelezen bericht door jor »

Het is inderdaad allemaal wat ouder, zie hier(zoekfunctie bovenzijde forum )

http://www.trosradar.nl/index.php?id=zo ... ache=1&L=0

Vul daar miriale in .

Maria1302

Ongelezen bericht door Maria1302 »

Ze zijn nog steeds actief, want ik ben ook gebeld op 30 mei jl. en er werd mij een lingerieset aangeboden, waar ik alleen de verzendkosten zou hoeven betalen van € 3.90
Ik heb 3x gevraagd, zit ik niet aan een abonnement vast? Nee, het zou eenmalig zijn en het was geen abonnement. Het zou schriftelijk bevestigd worden met een telefoonnummer en verdere gegevens.
Vandaag ontving ik een brief, met daarin vermeld het bedrag van € 3.90 + € 2.90 verzendkosten en dat ik eens in de 2 maanden een set zou ontvangen van € 18.90 + € 2.90 verzendkosten. Als ik dan vervolgens bel, en aangeef dat ze hun spullen mogen houden als ze ronduit zo liegen tegen mensen, wordt er gezegd, maar u bent niets verplicht. En wij kunnen hier niets aan doen, want het was een extern bureau. Daar heb ik toch geen boodschap aan, ik wil dit niet. Zal mij benieuwen hoe dit verder gaat.

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

Maria1302 schreef:En wij kunnen hier niets aan doen, want het was een extern bureau. Daar heb ik toch geen boodschap aan, ik wil dit niet. Zal mij benieuwen hoe dit verder gaat.
Dan kan je ze vragen "waarom sturen jullie me dit toe? heb ik hierom gevraagd? bewijs maar eens met het HELE opgenomen gesprek"...

agnesvdb

Ongelezen bericht door agnesvdb »

Ik zie net de reacties van Miriale. Ik moet aangeven dat Miriale tot nu toe ontzettend goed bevalt. Wil ik stoppen, dan mail ik en krijg ik een bevestiging. Ik betaal nooit teveel alles loopt op rolletjes. MIsschien ook wel eens leuk om iets positiefs te horen of te zien?! :wink:

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Tja en daar maak je dan heel account voor aan? Voor die mededeling :lol: natuurlijk :wink:

newmikey

Ongelezen bericht door newmikey »

agnesvdb schreef:Ik zie net de reacties van Miriale. Ik moet aangeven dat Miriale tot nu toe ontzettend goed bevalt. Wil ik stoppen, dan mail ik en krijg ik een bevestiging. Ik betaal nooit teveel alles loopt op rolletjes. MIsschien ook wel eens leuk om iets positiefs te horen of te zien?! :wink:
Geweldige reactie! Zou ingelijst moeten worden. Eerste post en gelijk op een 3 jaar oud topic...TOPPIE!

rozemarijntje

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

:lol:

Guardian72
Contacteer:

Ongelezen bericht door Guardian72 »

agnesvdb schreef:Ik zie net de reacties van Miriale. Ik moet aangeven dat Miriale tot nu toe ontzettend goed bevalt. Wil ik stoppen, dan mail ik en krijg ik een bevestiging. Ik betaal nooit teveel alles loopt op rolletjes. MIsschien ook wel eens leuk om iets positiefs te horen of te zien?! :wink:
Gevalletje poging tot damage control???

Gesloten