LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] (Mojo) (POP) CONCERTEN

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Eric Noort

(Mojo) (POP) CONCERTEN

Ongelezen bericht door Eric Noort »

Ik verheugde me zeer op het concert van popdiva Britney Spears op 7 mei in Rotterdam. Dus reden ik en mijn vrouw naar het door "Mojo" georganiseerde evenement in "Ahoy", voorzien van peperdure kaarten. Het werd het allerbelabberdste concert dat we ooit meemaakten. Nog beroerder dan dat van Mariah Carey, begin dit jaar. De (geplaybackte) muziek was veel te hard en echode zodat teksten niet te volgen waren. En dat lag niet aan de plaatsen want met onze (dure) kaarten konden we overal in Ahoy gaan zitten (of staan). Helaas echter zonder noemenswaardige verbetering. De kwaliteit van de show/choreografie op zich was eveneens ver benedenmaats. Zo moesten enige “bedscenes” een erotische bijdrage aan het muzikale geheel leveren. Mijn broek zakte er inderdaad van af, net als van het concert in z'n geheel dat nog geen anderhalf uur duurde. Mijn mening over de door deze "ster" geproduceerde CD's blijven onverminderd positief. Maar over het door haar gegeven concert in Ahoy kan ik kort zijn: flut. Jammer dat een superster van haar reputatie een visitekaartje afgeeft dat meer weg heeft van een vodje papier dan van een invitatie tot meer.

Ik vraag me overigens af of tegen dit soort "musikale" wanprodukten geen juridische actie te ondernemen is. Want het valt me op dat veel mensen op forums klagen over de bedroevende kwaliteit van met name popconcerten. Wellicht is hier een taak voor een programma als Radar weggelegd. Want als eenling is het simpelweg te duur om op die wijze iets te ondernemen tegen concerten van dit soort inferieure kwaliteitsniveau. En dat beseft organisator "Mojo", als bijna monopolistische organisator van zeer veel van dit soort evenementen, maar al te goed. Wie trekt er 'ns aan de bel?

Eric Noort, Hilversum

Gast

Re: (Mojo) (POP) CONCERTEN

Ongelezen bericht door Gast »

Wij zijn er ook geweest wij hadden niet zulke dure kaartjes het was in 1 woord een grandioos concert.

Jill

Re: (Mojo) (POP) CONCERTEN

Ongelezen bericht door Jill »

Dan noem je ook een "artiest" :roll:

Trouwens Mojo kan er weinig aandoen dat Britney/dr show bagger is, dan moet je toch echt bij die doos zelf wezen c.q. dr managment.

Gesloten