| LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd. |
[ archief ] Motorhandschoenen of Skihandschoenen
-
Ridder777
Motorhandschoenen of Skihandschoenen
Goede morgen beste mensen van het forum.
Ik werk dus als bezorger in een snackbar.
Het weer wordt steeds kouder.
Om mij te beschermen wil ik 1 paar goede handschoenen kopen,
maar ik twijfel tussen ski of motorhandschoenen.
Wie kan mij er een juist antwoord op geven?
Ik vind dit een lastige keuze.
Alle tips of adviezen zijn welkom.
Re: Motorhandschoenen of Skihandschoenen
Het ligt er aan wat je precies moet vasthouden. Ik droeg vroeger op de motor ook winterhandschoenen maar die waren zo dik dat na verloop van tijd je vingers stijf werden. Goedkope skihandschoenen zijn ook dik maar onhandig.
Wat me nu het beste bevalt op de fiets is een paar snowboard-handschoenen. Die zijn langer dus die trek je lekker over je mouw, en ze zijn wat soepeler. In dit geval hoeven ze niet heel erg duur te zijn.
Wat me nu het beste bevalt op de fiets is een paar snowboard-handschoenen. Die zijn langer dus die trek je lekker over je mouw, en ze zijn wat soepeler. In dit geval hoeven ze niet heel erg duur te zijn.
-
Ridder777
Ik hoef niks vast te houden alleen de bestelling afgeven.
Ik rijd op een scooter van 17-22 uur.
Ik rijd op een scooter van 17-22 uur.
Het beste is om dan niet te dikke handschoenen te nemen want dan kan je je vingers niet meer bewegen en worden ze koud. Probeer het anders eerst met goedkope handschoenen van bijv. Zeeman. Die heb ik ook nog liggen en die zijn niet slecht. Maar niet voor een hele dag, dan moet je naar een (grote) sportzaak want die verkopen nu wintersportartikelen.
Breien: niet! Gebreide wanten houden geen vocht tegen. Op de scooter zitten met een paar kletsnatte wollen dingen aan je handen werkt niet. Wanten zijn leuk als je een wandelingetje gaat maken
Breien: niet! Gebreide wanten houden geen vocht tegen. Op de scooter zitten met een paar kletsnatte wollen dingen aan je handen werkt niet. Wanten zijn leuk als je een wandelingetje gaat maken
Ik zou handvatverwarming op de scooter monteren. Eenvoudig te monteren en heerlijk warm.
-
Ridder777
de vraag is ski of motorhandschoenen?
monteren op scooter gaat niet dat is namelijk niet mijn scooter
Op die vraag krijg je toch antwoord?Ridder777 schreef:de vraag is ski of motorhandschoenen?
Er zijn overigens ook handschoenen met verwarming op batterijtjes.
Maakt voor het gebruik in uw situatie niet zoveel uit of u motor- of andersoortige handschoenen of wanten draagt.Ridder777 schreef:Goede morgen beste mensen van het forum.
Vingerhandschoenen zijn het makkelijkste in gebruik, maar waterafstotende wanten zijn warmer.
Zou er ook niet al te veel geld aan uitgeven, u rijdt meestal kortere stukje en de handschoenen/wanten zullen regelmatig aan en uit moeten.
Ook de kans op verlies van één of beide is zeer wel aanwezig tijdens uw werk.
Kijk eens bij bijv. HEMA of Scapino of een dergelijke winkel en voor niet al teveel Euro's heeft u warme handen.
Suc6.