LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Nattermann Bronchicum

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Inkie

Nattermann Bronchicum

Ongelezen bericht door Inkie »

Weer eens een keertje flink verkouden en dus maar weer Nattermann Brochicum gekocht a 5,40 euro. Blijkt dat de samenstelling van het product sterk gewijzigd is. Een tijd geleden mocht je nog maar 5 ml per keer gebruiken, en als je per ongeluk meer innam, dan ging je ook echt zweven. Sterk spul dus. Nu is dat opgeschroefd naar 20 ml per keer (zonder te gaan zweven trouwens), en dat dan 4 keer per dag. Laat er nu in het flesje 100 ml zitten, zodat je na 5 keer al door je drankje heen bent. Ik voel me behoorlijk bekocht en ben niet van plan nog zo'n kostbaar flesje te kopen.

Jolanda K

Re: Nattermann Bronchicum

Ongelezen bericht door Jolanda K »

Probeer eens Nisyleen druppels van VSM (homeopathisch), ik was ook altijd snel verkouden en grieperig. Als ik nu bij de eerste verkoudheidsverschijnselen begin met 10 druppels 3x per dag, dan zet het niet door. Dat hoeft maar een dag of drie, dus is het erg zuinig in gebruik. Het helpt echt, ik ben al meer dan een jaar niet verkouden geweest.

(Nee, ik heb geen aandelen bij VSM)

Inkie

Re: Nattermann Bronchicum

Ongelezen bericht door Inkie »

Bedankt voor de tip!

Gesloten