LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] natural bra

Hier kan je jouw mening ventileren over diverse producten.
Esthert

natural bra

Ongelezen bericht door Esthert »

Wie heeft er goede of mindergoede ervaringen met de natural bra te krijgen bij tel sell en ze worden nu ook voor de halve prijs op marktplaats aangeboden. Wie o wie

patricia4u

Re: natural bra

Ongelezen bericht door patricia4u »

hoi , ik heb zelf zo'n natural bra gekocht maar ik heb er alleen maar goede ervaringen mee.als je hem draagt voel je er niks van en het is niet te zien .het lijkt echt natuurlijk groter.en de plakstrips die er bij zitten plakken ook erg goed zelfs als het vochtig wordt blijven ze plakken.

Edjuh

Ongelezen bericht door Edjuh »

Beste gast,

Zowel mannen als vrouwen willen er graag leuk uitzien.
Of dat nou door de kapper komt of door mooie kleding, make-up of wat dan ook.
Zelf wil je toch ook leuk voor de dag komen?
Dat geeft een mens een goed gevoel en DAT is waar het bovenstaande vrouwen om te doen is.
Normaalste zaak van de wereld en heeft helemaal niks met sex te maken.

Gast

Ongelezen bericht door Gast »

Ik zou zo'n bra wel willen hebben voor de zomer. Voor bijvoorbeeld haltertops is het ideaal. Zonder BH hebben borsten (mijne in ieder geval wel) de neiging om in zulke topjes richting zuiden te gaan, of ze vallen "weg" in het model. Ik heb een cup C, maar zelfs in zulke topjes kun je uitzien alsof je twee ruggen hebt...

inxsnl

Ongelezen bericht door inxsnl »

Dames :

Blijf alsjeblieft dat soort dingen aanschaffen als je jezelf daarmee beter voelt.Ik als manneke vind het zeer fraai.
Zijn die dingen er ook voor het mannelijke soort.
Maar die dan de boel naar binnen drukken .
Ik zie tegenwoordig steeds meer mannen met borsten[ Vet] op dezelfde plaats waar menig vrouw jaloers op zou zijn.

Gast

mijn zusje heeft em gekocht voor onder een strapless galajurk. het is wel een beetje onhandig om het allemaal mooi op te plakken en om de borsten mooi vorm te geven. want de natural bra van zichzelf heeft ook niet zo'n mooie / natuurlijke vorm. en wat ook n nadeel is zijn de plakstrips. je kunt ze niet hergebruiken en ze zijn wat aan de dure kant, dus voor regelmatig gebruik niet zo handig. en ook tijdens het gekloot met aanpassen moet je het ook maar net goed doen anders gaan er daarbij ook al wat strips doorheen. maar als ie zit dan zit ie ook, je ziet er niks van onder je kleren en t ziet er goed uit. dus zelf maar ff de afweging maken he; wat je belangrijker vindt. succes ermee!

p.s.: gast; het is in eerste plaats niet bedoeld als tietvergroter, maar als alternatief voor de gewone bh. en ik vind jou eerlijk gezegd best een zielig manneke, je bent zeker ook niet aan de vrouw he? Al die frustraties... arme jij toch!

Gast

Ik ben van plan om een natural bra te kopen voor onder mijn galajurk.

Nu staan op internet verschillende advertenties, ook met zelfklevende cup's. Hier lees ik enkel over plakstrips.
Heeft iemand ervaring met de zelfklevende cup's?

redondo

Ongelezen bericht door redondo »

mijn vriendin heeft er 1 en die is echt geweldig !

In een tshirt of jurk staan haar jongens er mooi bij.
ach, je weet wat je hebt maar het oog wil toch ook wat ?
nee dames gewoon drage. ik zie ze graag !

Gast

Weet iemand of de natural bra (of eenzelfde soort, maar ander merk) ook in cup D te verkrijgen is? De meeste advertenties die ik heb gezien gaan maar tot cup C. Het lijkt me zo ideaal voor onder haltertopjes, galajurk, enzo...

Gast

Kwee nie wat ze kosten.

Maar ff voor de dames,,,, ik hou ze wel vast voor 10 euro

Dilbert29

Ongelezen bericht door Dilbert29 »

Mijn vriendin draagt gewone normale bh's maar ik weet dat ze het er wel eens over gehad heeft dit soort dingen. Vooral onder strapless jurken en zo lijkt het me beter, omdat die bh bandjes ook niet altijd mooi staan of handig zijn.

Ze heeft het gelukkig niet nodig om haar borsten groter te laten lijken, maar zou het dus puur aanschaffen vanwege de kleding die ze draagt.

Kan iemand me vertellen of ze daar ook voor geschikt zijn?

Gast

@Dilbert29: Daar zijn ze zeker geschikt voor. Ik ben degene van het berichtje hierboven die op zoek is naar Cup D natural bra. Ik heb ze dus ook zeker niet nodig om mijn borsten groter te laten lijken.

Als je een mooie galajurk of strapless topje aanhebt, zijn die bh-bandjes erg vervelend. Ik draag nu bh's met van die doorzichtige bandjes of strapless bh's, maar het is gewoon minder mooi!

Nogmaals mijn oproep: kan iemand mij ook vertellen of de natural bra (of een ander merk) te verkrijgen is in cup D? Ik heb ze tot nu toe niet kunnen vinden...

Dilbert29

Dank je wel voor de tip, ik zal haar ook eens laten lezen hier. Misschien dat ze ze dan toch eens koopt.

Gast

Hahahaha, ik zie het verschil wel, maar jij niet :lol:
Geeft niet hoor, noem jij je opblaaspop je vriendin maar hoor...

Dilbert29

Wat jij wilt hoor, ik ga er niet verder op in. Zeker geen eigen leven he, dat je anderen moet zieken?

Gast

up

Gesloten